Daru peeney se

Updesh-

"Daru peeney se jindagi ki problem solve nahi hoti..."

.

.

.
*Gyaan*

Aise to juice pine se bhi konsi hone wali hai..?

.
So
Cheersss....

by Pak101.com (few years ago!) / 1124 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

pathan kabr main

Pathan ke qabar ki pehli raat mai 52 fareshtay aye
.
2 farishtay Sawal poch rahy thay, owr baki 50 Pathan ko sawal samjha rahay thay.

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Teacher:why doctors wear

Teacher:why doctors wear a mask when they do an operation?
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
Student: For safety. If the patient dies, others can’t find out who did the operation

by Pak101.com (few years ago!)
Wat's ur Dad name

Man- Wat's ur Dad name
Boy- His Name is LAUGHING
Man- Ur Mother's Name
Boy- SMILING
Man- U must b Kidding
Boy- No, Dat's my Brother I m Joking

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik larka apnay dost ko bata raha tha

Aik larka apnay dost ko bata raha tha. Meray Abbu mein bari khubyan hain. Bahadur itnay hain jaisay sher, tandurust itnay hain jitna hathi aur aakhein to baz ki tarah teiz hain.

Doosra dost foran bola: agar hum in ko deikhna chahein to ketnay ka ticket lena hoga.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ishq Aur Pyaar Mein Kya Farak Hai?

Teacher Ne Class Mein Bachchon Ka Dimag Jan Ne Ke Liye Puchha

Teacher: “Batao Bachcho Ki Ishq Aur Pyaar Mein Kya Farak Hai”

Koi Bachcha Kuch Bolta Is Se Pahle Pappu Khada Hua Aur Bola
Pappu: “Madam Pyaar Wo Hai Jo Aap Apni Beti Se Karte Ho Aur Ishq Wo Hai Jo Hum Aapki Beti Se Karte Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Aaj agar aapke sms aayenge

Aaj agar aapke sms aayenge to hi hum roti khayenge, warna 6 Parathe, Paneer ki sabji, Kashmiri Pulav, Ice Cream khakar bhukhe hi so jayenge.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa-Omlet Lekar Aao

Santa-Omlet Lekar Aao
Waiter-Kaun Sa? Spanish Ya Italian
S-Koi B Mujhe Khana H, Usase Baat Nhi Krni

by Pak101.com (few years ago!)
Aik phtan

Aik pthan dokan dar k pas jakr pakistan ka Flag
mangta hai
phair wo shoopkeeper ko kuch kehta hai
jis ko sun kr wo pagal ho jata hai
thinkis main aur colour dekhao.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Eik sheikh road se Guzar raha tha

Eik sheikh road se Guzar raha tha achanak usne jhuk kar road se kuch uthaya
aur zor se chillaya,
“KAMINE LoG Potti bi aise karte hain jese koi Samosa Para ho

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Because Of A Power Failure

Colleague: “Sorry I’m Late, I Got Stuck In An Elevator For 4 Hours Because Of A Power Failure.”

Santa: “That’s Alright, Me Too I Got Stuck On The Escalator For 3 Hours“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook