Acha Abbu Main Chalti Hon
Hmari Light To Ab Is Tarha Se Aati Hy FARAZ!:-(
Jese Shadi K Bad Beti Bap K Ghar Aati Hy
(';') Acha abbu
<)(\ me chalti
_// hon phr aaon gi agle hafty.
by Pak101.com (few years ago!) / 963 views
Similar Jokes
Doctor Pathan Se:
Khan Sahab Tumhara 1 Gurda
Fail Ho Gaya Hy,,.,,
Pathan Bola:
Kitny Numberon Se?;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pari Ne 60 Saal K Shadi Shuda Jorey Se Kaha,
Mein Tum Dono Ki Ik Ik Khawish Pori Kar Sakti Hoon,
Biwi: Main Apne Shohar K Sath Sari Duniya Ki Saer Karna Chahti Hoon,
Pari Ne Jadu Ki Chari Ghumai Or 2 Tickets A Gaen,
Phir Shohar Sey Pucha, Tum Kya Chate Ho…?
Shohar:
Apne Se 30 Saal Choti Biwi Ka Khwahishmand Hoon,
Pari Ne Jadu
Se Usko 90 Saal Ka Kar Diya,
Moral:
Mardon Ko Yaad Rakhna Chaiye K Pariyan Bhi Auraten Hoti Hain..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Nanhi bachi- “Dadiji, kya aap acting bhi karti hai?”
Dadi- “Nahi to, lekin kyo?”
Bachi- “Subah maa pitaji se kah rahi thi ki yadi aap yaha rahi to drama to jaroor hoga”
by Pak101.com (few years ago!)
Wat is meant by Mixed Emotion?
Ans:Ur ENEMY falls from 17th floor on ur brand new car
& u don't know whether to Laugh or Cry. :D
by dracula (few years ago!)
Newtons First Law Of Ishq:
The Force Applied While Proposing A Girl By A Boy Is Equal And Opposite To The Force Applied By The Girl While Using Her Sandals
Newtons 2nd Law Of Ishq:
The Rate Of Change Of Intensity Of Love Of A Girl Towards A Boy Is Directly Proportional To The Instantaneous Bank Balance Of
The Boy And The Direction Of This Love Is Same To As Increament Or Decreament Of The Bank Balance.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar Laaloo Yadav, America mein english seekhnein chale gaye.
Kai dino baad Rabri Devi ne America phone milaya aur Bush se poocha,
Laaloo ji ko englis ayaa ke nahin.
Bush replied, nahin, unkaa englis nahin aawat hai
by Pak101.com (few years ago!)
Banti ko dost ne khane pe bulaya.
Banti jab dost ke ghar aaya toh ghar pe tala laga tha aur likha tha maine tumhe pagal banaya :P
Banti ne hoshiyari dikhai or niche likh diya “Main toh aaya hi nahi tha” :
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar apne Marriage Certificate ko ek ghante se dekh raha tha
.Biwi boli:tussi inni der se ki dekh rahe ho?
Sardar:Expiry Date dekh raha hu. ….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Newspaper Mein News Lugi K
“50% Of Sardars Are Donkeys”
The Sardars Protested.
Next Day News Lagi K
“50% Of Sardars R Not Donkeys”
The Sardars Celebrated.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Ka Sir Phat Gya
Dr. Ne Us Se Pucha:
Khan Sahab Kya Hua?
Khan: Hum Pathar Se Keel Thonk Raha Tha
Hum Ko 1 Aadmi Bola:
Khan Khopri Istemaal Kro.
by Pak101.com (few years ago!)