Two Sardars
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Pak101.com (few years ago!) / 923 views
Similar Jokes
Ek aadmi ne conductor se pucha: Aap kitne ghante bus me rehte ho?
Jawab : 24 hours. Wo kaise?
Jawab Mila : 8 ghante city bus me
baaki 16 ghante biwi ke “BASME”!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek police Inspector ke ghar chori ho rahi thi.
Wife: Utho ji, ghar mein chori ho rahi hai.
Police Inspector: Mujhe sone de, main iss time duty par nahi hoon.
by khalid hussain (few years ago!)
Admi: Tum Bahaduri Wala Konsa Kaam Kar Sakte
Ho?
Pathan: Mein Saanp Ke Saath Khel Sakta Hoon...
Admi: Woh Kaise??
Pathan: Hamare Mobile Mein Snake Wala Game Jo
Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Rat Ko 2 Sharabiyon Ne Talaab me Chand Ki Parchhayi Dekhi.
1st- Ye Kya Hai?
2nd-Abe Ye Chand Hai.
1st-Sale Ghar Chal Hum Mazak Mazak Me Chand Par Phch Gaye.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Dr Sab
Tusi Kehya C K Subha
Game Khedan Nal Sehat Changi Rendi A,
Per Meno Te Koi Farq Ni Piya
Dr:
Tusi Kiri Game Khelday 0
Sardar:
Mobile Te Sap Aali.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jai : Apni Galfrnd k sath Pahli date pr:
Ye Meri Pehli Date H Darling, Agar Koi Galti Ya Kami Reh Jaye,To Mujhe Chota Bhai Samajh Ke Maaf Kar Dena.
by Pak101.com (few years ago!)
PIA ki flight me Captain anouncment k bad mike Off krna bhoL gaya…
Captain apne co-pilot se: Ab me 1 cup coffee piyun ga phr Air hostess ko kiss kroga.
ye sun kr 1 air hostes mike OFF krne bhagi to gir gai.
Sath betha pthan: O Khuda Ka Bandi Aram se Jao pehle wo cofee piye ga..
by haleema sadia (few years ago!)
Santa Went To Court
Judge:
“Order ! Order !”
Santa:
“1 Pizza, 2 Dosa, 3 Idli & 1 Cold-Drink !”
Judge:
“Shut Up !”
Santa:
“No,No..7-Up!
by Pak101.com (few years ago!)
Us ne kaha k mere ishaq me fanaa ho jaao
faraz
me ne kaha mere pepar hone wala hai dafa ho jao.
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: Define Management?
.
.
.
Enginr : Pura nahi aata, aakhir ka yaad hai..
,
,
Teacher: Chalo koi baat nahi, aakhir wala hi suna do..
.
.
.
.
Engnr : ummmmmmmmmmm... -............. .. -.and this is called Management...:p -:D:D
by Pak101.com (few years ago!)