Ishq Di Gali Vich No Entry
Teacher: Ek Aysa Sentence Batao Jis Mein
Urdu, Hindi, Punjabi Or English Ka Sahi Istamal Hua Ho..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sardar: Ishq Di Gali Vich No Entry
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1606 views
Similar Jokes
Santa Aur Banta Film Dekhne Gaye
Lekin Woh Film Ka Board Hi Dekh Ke Wapas Aa
Gaye.
Q? Kyo K
Us Film Ka Naam Tha.
"HOUSE FULL". :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
sardar: Mene kal easy load waly ko bewakoof banaya!
Boy: Woh kese?
sardar: Hum ne usko 100 Rupey dya or number galat likhwa diya... ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Grandpa: Teri Teachr aa rahi hai.Ja chup jaa. Grandson: Pehle aap chup jao. Aapki maut ke bahane maine do hafton ka leave le rakha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa mango juice ka glaas le kar baitha tha
Banta aaya aur fataak se juice pee gaya.
Santa – Meri to yaar kismat hi kharab hai. Beta fail ho gaya,
biwi dost ke saath bhag gayi, ghar me chori ho gayi, nalke me
paani nahi, ghar me light nahi.
Aab juice me zehar daal ke peene ko rakha tha
aur wo bhi tu pee gaya saale!
by Pak101.com (few years ago!)
A Man Jumped In Water & Didn't Come Out..
Another Man Jumped In & Didn't Come Out..
A Sardar Watching From A Distance Concluded That.
."Human Being Is Soluble In Water"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
RAAZ Dr. ne kha he k muje blood pressure he
Jiski vaja se muje hert attack b ho sakta hy
FARAZ-Nhi aa skta.
R-Q. F-Q..ki Ap Pathar dil he
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan ko koi aadmi mobile par bohat tang kar raha tha
Pathan ne tang aa kar apni sim badal lior osse naye number se phone karte hoe bola
Abb mujhe tum tu kiatumhara baap bhi tang naheen kar sakta
Main ne sim badal li hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larka:tm kon si cream lagati ho
Larki khush ho k:koi nai
Larka to lagaya kar na kali
by Sabir shah (few years ago!)
athan Interview Dene Gaya Office k gate per ja k bola:
May I come In Sir ?
OFICER: Wait Plz
Pathan: 80 KG
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sher k retire honay k bad Jungle k saray janwar naye badsha ko chun ne k liye Loomri ki sadarat main jama they..
Achanak kutta khara ho k bola k is bar badsha usay banaya jaye.
Loomri muskura k boli!Maa sadkay!! Yeh jungle hai. Pakistan nahi.:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)