Laloo and Rabri

Laloo and Rabri were on an African Safari when a lion suddenly dragged Rabri with his jaws.

Rabri: Shoot him, Shoot him!

Laloo: Wait! Wait! Let me change the battery of my camera.

by Pak101.com (few years ago!) / 1019 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Kanjoos Aadmi ek hotel mai enter

Kanjoos Aadmi ek hotel mai enter hua..

Waiter: janab kia chahiye.?

Kanjoos: Mai Subah yahan naashta kar ke gaya tha,
kuch bach gaya tha, Wohi le aao

by Pak101.com (few years ago!)
Garib Parosi

Ek Bacha Dorta Howa Ghar Aya
Aur Maa Se Kaha:
Hamare Parose Kis Kadar Garib Hai
Un K Bache Ne Ek Rupe Ka Sika Nigal Liya Hai
Aur Wo Sub Ro Rahe Hai…..

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar qabristan mein charas pee rha tha k Police a gai.

Sardar qabristan mein charas pee rha tha k Police a gai.

Sardar ne foran charas chupa li.

Police: Kia kar rhy thay?

Sardar: Walid k liye Dua mang raha tha.

Police: Yeh tu bachay ki qabar hy.

Sardar: Walid ka bachpan mein he inteqal ho gia tha.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Traffic police chalan book nikaal ke bola

Traffic police chalan book nikaal ke bola: 'Naam
bol?'
Ladka: Galti ho gaya Sir...
Police: Naam Bol
... ... ... ... ...
Ladka: Sorry sir Iss baar jane do...dobara nahi hoga
Police: Naam bol
Ladka: "Trikulavattyy Thekkeparambli
Venkateshwara Swami"
Police (book band karke): "Agli baar gaadi dhire
chalana!" :D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Sardar ne new Car li

1 Sardar ne new Car li aur us k door par likhwa deya
.
.
DARWAZA BAHAR KI TARF KHOLEIN* shukriya.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Rupaiya De Do

Bhikhari: Sahib ek rupaiya de do.

Sahib: Kal anna. Funny Bhikhari: Iss kal kal ke chakkar mein iss colony mein mere lakhon rupaiye fasse hue hai!

by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar k ghar me billi rhti thi

1 sardar k ghar me billi rhti thi sardar billi se tang akr usy kahi chor aya. gar aya to bili ussy pehly ponch chuki thi.sardar bili ko dobara kahen dor chor k aya bili pher us sy phly gar ponch gai.sardar ko boht gussa aya ab wo bili ko boht hi zyada door chorny gya. wahn sy usny wife ko phon kya.
sardar:bili gar pnch gai ya nhi?
wife:han pnch gai hy
sardar:Us kamini se bol k mujy aker ly jaye mein rasta bhol gya hon.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
CONGRATULATIONXX!!!!!!!!! PAK

CONGRATULATIONXX!!!!!!!!! PAK won 2 Gold medalx in OLYMPICX,

Game includes

1:- cham cham :)
2:- Burf pani :D ;D

by Pak101.com (few years ago!)
Is dress ka kya price hai

irl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p

by Mazhar Khan (few years ago!)
Me niyyat kerta hon bijli band kerne ki

Me niyyat kerta hon bijli band kerne ki .

Band kerni h poore 2 ghante k liye.
Hakoomat k zulm ghareeb awam per .

Haath mera switch ki tarraf.
*””O GAYEEEEE….”’*

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook