CCV CEMRA
Dad: ek zamana tha jab main Rs 10/-
mein kirana, sabzi, doodh, nashta le
aata tha
Beta: ab aisa possible nahi papa
kyunki sab jagah CCTV camere lage
hote hain!.
by Rizwan Ajmal (few years ago!) / 836 views
Similar Jokes
Munna Bhai nay pehlay din office khola to bara khush tha. Us ki secertary nay bataya ke bahar aik aadmi aaya hai.
Munna bara khush hua aur usay andar aanay ke liye kaha. Us ke andar aanay say pehlay Munna nay socha ke us par impression dalna chahiye aur phone utha ke batien karnay laga.
Haan Haan, 500 rupay fees hai, apun 10 baje tak betha hai idher, is say late nahi karnay ka, apun bahut busy hai.
Us ke baad us nay phone rakha aur aanay walay say poocha 'Beth na Maamoon, apun teray liye kya kar sakta hai.
Man: Mien yahaan phone sahi karnay aaya hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Naqalon Say Hoshyar Asli Sms Ki Pehchan.
Hamara Har Sms Anokha Naya Aur
Aap K Mayar K Mutabiq Hota Ha.
Puranay Ghisay Pitay Aur Bazari Sms Say Parhaiz Kijiye.
Tabiyat Ziyada Bor Ho Tou Hamaray
Number Pay 50 Ka Load Send Kar K 1000 Asli Sms,
Aur
100 Ka Load Karwa K 1 Month Tak Free Sms Receive Karain.
Khushi,
Ghum,
Bewafai,
Funny,
Har Variety K Liye Advance Booking Ki Saholat Mojood Ha.
Naiz, Shadi Biyah Birthday K Liye Sms Order Par Bhi
Tayyar Kiye Jate Hain.
Note: Ghareeb Aur Miskeen Log
Sirf Jumerat Ka Intezar Karen :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Saas: Khuda ne tumhe do aankhe di hai, Chawal se
patthar nahi nikal sakti kya?
Bahu: Khuda ne tumhe battis daant diye hai do
char 2-4 patthar nahi chabba sakti kya!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Qualified MBA Marketing Student
married a girl.
After 1 year of tough life with her,
finally
...
... he got angry & Sent a note to his
father-in-law:
"Your Product is Not According To
My Requirements"
The smart Father-in-Law replied:
1 year Warranty expired.
Company is not responsible.:P
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband drinking and said: Tum kon ho ?
Biwi: Pagal ho gaye ho kiya?
apni Biwi ko bhee bhoul gaye Kiya?
HUSBAND: Nasha har ‘gham’ bhula deta hay.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:mai tumharey liye sub kuch chor du gi
Boy: ma baap
Girl:Yes
Boy: khana penna
Girl: Yes
Boy: sari dunya
Girl: Yes
Boy:Star Plus
Girl: apna mou sambhal kar baat karo…!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Hathi ki bike bigad gayi,
Chiti ne use scooty par lift di,
Raste me chiti ne kha
.
.
.
.
.
"Thoda Niche Jhuk Kar Baith Na
Dad Ne Dekh Liya
To Bawal Ho Jayega".
by Pak101.com (few years ago!)
Father: What about your result?
Son: Dad, Principal's son failed..
Father: What about yo?
Son: Dad, doctor's daughter also failed..
Father: Well what about you?
Son: I am not Zardari's son, I am also failed..
by Pak101.com (few years ago!)
Naukarani: Malkan Ap Udaas Kyun Hai
Malkan: Tumhare Sahab Office Ki Kisi Larki Se Payyar Karte Hai
Naukarani: Nahiiiiin, Sahab Mujhe Dokha Nahi De Sakte
by Pak101.com (few years ago!)
1
13
khayal
20
na aawey
tay
80
udaas ho
janday haan
100
20
nhi sakdy
Chalo
A
10
devo
Tusi
20
saanu
iina
E
yad
kardey O
Ya roz
32
band
kar k
100
janday
O.
A gall kisay 9
20
na 10 daveen k
13 mera 7 hamesha rahaway ga
Q
k
A DIL 20
Tera
tey
80
20 tere
I MIS U DIL K 7
Hum 2,9,1,7. .
by Mazhar Khan (few years ago!)