Santa Ko Koi Mobile Pe
Santa Ko Koi Mobile Pe Tang Karta Tha,
Santa Ne New Sim Khareed Kar Use Sms Kiya,
Maine Wo Sim Band Kar Diya Hai Ab Tera Baap Bhi Tang Nahi Kar Sakta.
by Pak101.com (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Pathan: Khuda ka lakh lakh sukar
hai k pakistan 13 August ko aazad nai howa..
DOST: (Heran hote hoe) Q.??
Pathan:phir hum 14 August kese manaty!! :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik kisan ne khet me putlay ki bajaay altaf hussain ki photo laga di
ap yaqeen karo parniday pechly saal jo gandum le gae the wo bi wapas le aye
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan Ko Doctor Ne E.C.G Krwane Ko Kaha,
Pathan Lab Phoncha To Test Ka Nam Bhool Gya
Thori Dair Sochne K Bad Kehne Lga,
Bhai Jan! Hum Ko C.N.G. Pe Kardo
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Maa hum bara ho k airforce Me jay ga
Pathan:
Maa hum bara ho k airforce
Me jay ga
Maa:
Beta mujhe kese pata chalega
k ye mera bete ka jahaz hy
Pathan:
Hum GUZARTE waqt ghar pe
BOMB Phenk daiGa.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pappu ki master se hui ladai,
Master ne kardi papu ki dhulai,
Pappu ka garam hua khoon,
Gaya kabristan or kabr pe master ki photo latka ke likh diya...
-COMING SOON- :
by Pak101.com (few years ago!)
2 Cheeje kismat walo ko milti hai
1- Without Boyfrnd wali acchi
Patni...!
... .
.
.
Aur
.
.
.
2- samose ke sath xtra chatni:-p
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan docter se :sunai deta hai kuch nazar nahein aata.
Docter:aisa kab hota hai?
Pathan: phone karte waqt.
by Ramzankhan (few years ago!)
SARDAR : Yaar maine apni girl friend ko gift dena
hai, kya du?
2ND : Gold ring de de.
1ST : koi badi cheez bata.
2ND : M.R.F ka tyre de de.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
JATT:-No if no but sirf jatt.
Khatri:- No Topi No Chatri Sirf Khtri. Mulla:- No Gas No Chulla Sirf Mulla.
PUNJABI:-na dalda na gheo punjabi sarea da peo.
by Pak101.com (few years ago!)
A girl was thirsty.
She saw an ALA-DIN Chairagh beside her
She touched & ordered jin k meri pyas bhujao
JIN: “PEPSI wali ua IMRAN HASHMI wali”?
by Mazhar Khan (few years ago!)