Kya Raha Result?
Na Padne Ki Wajah Se Ek Din Santa Ne Pappu Ko Dant Te Hue Bola
Santa: “Agar Tu Is Bar Fail Ho Gaya To Mujhe Dad Mat Bulaiyo”
Kuch Din Bad Jab Pappu Ka
Result Aya To Vo Report Card Leke Ghar Aaya
Santa: “Kya Raha Result?”
Pappu: “Chhod Yaar Suresh, Mat Puchh“
by Pak101.com (few years ago!) / 988 views
Similar Jokes
Pathan: Yar Sooraj Raat Ko
Kyu Nhi Nikalta?
2 pathan:
kia pata nikalta bi ho
andhera itna hota hai kahan dikhai day ga...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Yaar Bbachpan Me Main Teesre(3rd) Floor Se Gir Gaya Tha . . .
Banta: Tou Phir Bach Gaya Ya Mar Gaya. . . ?
Santa: Yaad Nahi Hai Bohat Purani Baat Hai. . .
by Mohammad Ali (few years ago!)
Question: What are the most powerful 3 words other than "I Love You"
.
.
.
Ans: RESULT AA GIA
These three words can shatter lovely world of Smiling Face Person
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A Russian visiting Pakistan goes for an eye check-up.
The eye sspecialist shows the letters 'CWXQSAZ' to the Russian.
Doctor: Can you read this?
Russian: Read? I even know this guy..!!Yay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dil ko jlane se kya Faida anso Bhane Se kya Faida
Jb usne Hmen choor kr kisi aur ka Hath tham Lia
Ab uske chote bhai ko cheez dilane se kya
Faida...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek aadmi ne conductor se pucha: Aap kitne ghante bus me rehte ho?
Jawab : 24 hours. Wo kaise?
Jawab Mila : 8 ghante city bus me
baaki 16 ghante biwi ke “BASME”!
by Pak101.com (few years ago!)
2 Ladies fighting for a seat in bus…
Conductor:Who is more aged should sit here…
Both looked each other and the seat remained empty
by Pak101.com (few years ago!)
baap bete ki galti pe-gadha
beta-papa tension not sab khete hai mai aap pe gaya huin
by Pak101.com (few years ago!)
Bibi ghar ki rasoi mein payi jane wali ek faltu musibat hai
Iska paustik aahar pati ka bheja khana hai aur
Yeh pani kam khoon jyada peete hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boy:ABC.
Girl:Ha?
Boy:Always be careful!
Girl:And?
BoyEFG. Don't ever forget girl!
...Girl:Are you?
Boy:HI. Happy Inlove.
Girl:So?
Boy:JKLM. Just keep loving me.
Girl:So, how about NOPQRSTUVWXYZ??
Boythinks) No other person quite reasonable shall treat u very well except me, you'll zee!
by Hina Ali (few years ago!)