Private School Vs Govt. Schook Ke Bachhe
Private School Ke Bache Zoo Mein: “Oh! Wow Monkey Is Sleeping Don’t Disturb”
Govt. Scool Ke Bache: “Oye Dekh Tera Baap So Raha Hai Pathar Maar Saale Ko“
by Pak101.com (few years ago!) / 1085 views
Similar Jokes
2 Brilliant MindS...!!!
Pathan & Sardar:
Pani Peeny Gaey To GlasS Ulta Para Tha
Sardar:
iSKa To Moo He Band Hy
Pathan:
Neechy Sy Bhi Toota Hua Hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Marwadi Ladka Sindhi Ladki Se Pyaar Karta Tha. Ek Din
Sindhi Ladki Ne Usse Kaha.
Sindhi Ladki: “Jab Papa So Jayenge To Main Gali Mein Sikka Fenkungi, Awaz Sunkar Tum Jaldi Se Andar Aa Jana”
Lekin Ladka Sikka Fenkne Ke Ek Ghante Baad Aaya
Sindhi Ladki Boli: “Tumne Itni Der Kyu Laga Di?”
Marwadi Ladka: “Wo Main Sikka Dhoond Raha Tha”
Sindhi Ladki: “Pagal Wo To Dhaaga Bandh Ke Fenka Tha, Wapis Kheench Liya“
by Pak101.com (few years ago!)
Husband:tumhari farmaisho se tang akar jaraha hun khud khushi karne:-)
bv:sunein 3,4 lawn k suit tu dila den iddat k dinun me kia pehnun gi.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar:Ye Bacha tmara kia lagta hy?
Pathan:Ye Hamara dooor ka saga bhai hy.
Srdar: Dooor ka saga bhai?
me smjha nai?
Pathan: Is k or mere drmiyan
13 Behen Bhai hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1st girl, main to usss se shadi karon gi jo handsome ho oor tum? 2nd girl, main to uss say shadi karon gi jis k han UPS laga ho . :)
by Pak101.com (few years ago!)
Hindi Lawyer to Gujarati: "Gita pe haath rakhkar kaho ke...... "
Gujarati : "Yeh kya, Sita pe haath lagaya to court mein Bulaya. Ab fir Gita pe haath!!"
by Pak101.com (few years ago!)
BEFORE MARRIAGE- Roses are red,
sky is blue,U r beautiful,I Luv u
AFTR MARRIAGE: Roses r dead,I have flu,
Dont get on my head, side ho TU.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Bhai sahab time kya hua? Man: Sham k 6 baje hain! Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan darakht pe charha to upar bandar ne pocha: Upar Q aye?
Pathan:AMROOD khanayBandar:Yeh to AAM ka Darakht ha;
pathan. pata ha:Main AMROOD sath laya hon..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Techar:Galti hone pe maafi magne wale ko kya kehte hai
GOLU:samajdar
Techar: aur galti na hone pe bhi mafi magne waale ko?
GOLU: boyfriend
by Pak101.com (few years ago!)