Hotel Wale Akhir Kyu Lootte Hai Humko

Santa Ek Din Shahar Ke Top Class Hotel Mein Khana Khane Gaya

Thodi Der Baad Jab Uska Order Aya To Usne Order Dekh Ke Waiter Ko Awaj Mari Aur Gusse Se Bola

Santa: “Waiterrrrrrrr, Chiken Biryani Mein Chiken Hi Nahi Hai?”

Waiter Bhi Sardar Ji The Bole: “Sahab, Gulab Jamun Mein Kaun Sa Gulab Aur Jaamun Hota Hain“

by Pak101.com (few years ago!) / 1191 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar

1 sardar ne mobil


1 sardar ne mobile k sath ek kenchi b le li.

Kisi ne pocha

"sardar g a keri science a"

sardar: o yar kadi kadi call katni v pe jandi aa

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
mujhay tairna nahin ata

Film Director to Actor: Tum ko 100 feet ki height se swimming pool me jump lagana hai.
.
Actor: Par mujhe tairna nahi aata, mein doob jaunga.
.
.
Director: Don't worry, pool me paani nahi hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Petrol pump se 2 KM door

Petrol pump se 2 KM door Aik fauji garri ka petrol khatam ho gaya 2nd seat per major sb bethe thay
Dvr ne major sb ko bataya k petrol pump tak dhakka lagana parrey ga,
sab nechey utre aur dhaka lagana shuru kar dia aur kaafi
dair k baad petrol pump per pohunch gaye.

kuch jawan thak k behosh ho gaye.

Pappu Dvr ne petrol dalwana shuru kia to major sb ne kaha ke pechhey jo drum hay us me bhi dalwa lo .

Pappu Dvr ne jawab dia “sir wo tu full hay ,
Emergency k lye rakha hua ha.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Jab Hum Chota Hota Tha

Pathan: Jab Hum Chota Hota Tha Tab Hum Ye Darakht Par Charh Jata Tha.

Friend: Wo Kaisy?

Pathan: Us Waqat Ye Darakht B Chota Hota Tha...

by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa Radio lekar khet me

Santa Radio lekar khet me potti karne gaya.

Banta:Aaj to maje se ki hogi?

Santa:Khak maje se ki, radio pe Jan-Gan-Man aa gaya. Khade khade kani padi...

by hearthackervsgirls (few years ago!)
wat is the bigest presure

wat is the bigest presure on PAK cricket captain wen they need 1 Run to win in 5 overs and 10 wickets in hand?
.
.
.
Ya khuda agar jeet gaye to
English bolni padegi..

by Mazhar Khan (few years ago!)
“Why majority of South Indians are black”?

Teacher: “Why majority of South Indians are black”?

Santa: “Oh ji … becoz they always watch Sun tv, Surya tv… without applying Sun screen lotion”!!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
apna clinic khol lon.

Doctor apne dost se: yar soch raha hon k is gaon main apna clinic khol lon.
Dost: Yar tumhara khyal to naik hai magar yahan ka qabristan chota hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mujhe TALAAQ Chahiye

Santa : Judge Saab
Mujhe TALAAQ Chahiye
Meri Biwi Ne 1 Saal Se Mujhse Baat Nahi Ki

Judge :
1 Bar Phir Sochle Beta
Aisi Biwi Nasib Walon Ko Milti He

by Pak101.com (few years ago!)
Patiala Pags Ka Kamaal

Naman: Yaar chaman mein Taj Mahal khareedney ki soch raha hoon….

Chaman: Bata kitne mein deal final karein mein bhi bechne ki soch raha hoon

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook