Aaj Insaniyat Se Vishwas Uth Gaya
Ek Ghar Mein Chor Ghusa
Jaise Hi Tijori Todne Laga Uspe Likha Tha
Todne Ki Jarurat Nahi Hai, Button Dabao Apne Aap Khul Jayegi.
Chor Ne Jaise Hi Button Dabaya, Zor Se Alarm Baja Aur 2 Minute Mein Security Guards Ne Use Pakad Liya
Police Aayi, Inspector Ne Chor Se Puchha
Inspector: “Apni Safayi Mein Kuch Kahna Chahoge?”
Chor Rote Hue: “Sirf Itna Hi Ki, Maa Kasam Aaj Insaniyat Se Vishwas Uth Gaya“
by Pak101.com (few years ago!) / 957 views
Similar Jokes
Girl to Baba-If I kiss a boy to kya hoga?
Baba- Narak mein jaogi sidhe?
Girl-Acha agar ap ko kiss karun toh?
Baba-Chalak ladki swarg mein jana chahti hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Burhiya Bacchay Se:
So Ja Diploma So Ja
Parosan:
Aap Ne Isay Diploma Kyun Kaha?
Burhiya:
Meri Beti College Se Diploma Lenay Gayi Thi, Ye Le Kar Agai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Drives In To 1-Way & Crossed NO ENTRY Board.
Police: No ENTRY Ka Board Nai Dekha?
Pathan: Mujhe Laga Film Ka Poster Hai..
by Abdul Hannan (few years ago!)
GOLU: Tum bheek Q mangte ho kuch kaam kyon
nahi karte
Bhikari: Sahab kaam to tabhi karu jab is dhandey
se fursat mille
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:Test yaad hai?
Student:Miss me Jaise hi prhne betha to light chali gai,
baad mein is dar se parhne nahi betha,
k kahin meri waja se phir light na chali jay.
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj ki Achhi Baat:
Apney barey mey kbhi bura mat socho. Q k iska theka tou hmarey rishtedaron ney pehley hi lya hua hey..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Kch Log Dozaak Main Aaram Se Soo Rhe The
Farishte Ne 2usre Se Puchaa Yeah Dozak
Mein Be Soye Huway Hain?
Dusre Nay Kaha
Yea Pakistan Say Aye Hen
Garmi AOr Loadsheding Kay Adi Hain.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan: Aj Me Bus Ke Peache Ghar Tak Bhagta Huwa Aya Ho
Or Kirye Ke 20 Rupe B Bacha Lie.
2sra Pathan:
Tum Bhut Bewakoof Ho Rikshe Ke Peache Bhagte
To 80 Rupe Bach Jate. :
by Abdul Hannan (few years ago!)
Seedha saada teacher bachchon se : batao bachcho 2 aur 2 kitne hote hain.
Ek bachcha : ji 3
Teacher : chalo lagbhag theek hi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 larky ko larki se pyar ho gya lekin larki ne usy thukra dia
Larky ne kaha tum 10din k andar mujh se muhbbat ka iqrar kro gi
Or larka din rat barish main dhoop main us k ghar k samne khara raha
9 din k bad larki ko waqae larky ki muhbbat ka ahsas ho gaya us ne socha suba pyar ka iqrar krun gi lekin jab wo larky ko milne gyi to larka usy wahan na mila or 1 kaghz mila jis par likha tha
Tere chakkr main teri behan set ho gyi hai
Sorry Baji…..:-
by Pak101.com (few years ago!)