Ye Tasveer Kyun Laga Rakhi Hai?
Santa Ke Ghar Navjot Singh Siddhu Ki Tasveer Lagi Hui Dekh Kar Banta Ne Puchha.
Banta: “Ye Tasveer Kyun Laga Rakhi Hai?”
Santa: “Laughing Buddha Lene Gaya Tha, Dukandar Ne Kaha Ye Latest Hai Le Lo“
by Pak101.com (few years ago!) / 1094 views
Similar Jokes
“Achi Achi Baatein”
1) Bike ho ya Car,
Usko Jahaz k jesy mat urrao,
Abey Rocket smjho Rocket,,
2) Koshish kro kisi se bhi Bd-Zbani na kro,
Direct Sir phaar do,,
3) Taaleem hr kisi ka Haq hy,
Isliye sochein k Zyada Parh kr ap kahin kisi ka haq to nahi Maar rahy..!
by Pak101.com (few years ago!)
Hands Up .
Main Love Officer Hu…
You’r Under Arrest…
Kio K Jitny Pyaray Ap Ho,
Itna Pyara Hona Qanoonan Juram Ha.
Is Liye Ap Ko Meray Dil Main Umar Qaid Ki Saza Di Jati Ha…
Pata Nhi Aesay Messages Loug Mujhay Hi Kio Send Kartay Hain.
Aisi Kia Baat Ha Mujh Main?
I’m So Sweet Na?…
(‘.’)>(‘.’)
<)( /)(>
. /\ /\ Ammi Meri Nazar Tou Utar Dain…
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 moti aurat docter se: suna hai khelne se motapa kam hu jata hai ,magr mujhe kiu farq nai para .
Dr:ap konsa khail khelti hu?
Moti:yassu panju.
by Sabir shah (few years ago!)
How do you recognize a Sardar in School?He is the one who erases the notes fromthe book when the teacher erases the board.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
10 saal ka ladka:- 1 kingfisher Beer dena. Dukandar:- Is umr me Beer pine lage.?
Boy:-Nhi, Ye chhote bhai k liye h. Mere liye 1 Royal Stag ka Quater de.
by Pak101.com (few years ago!)
Manager asked to sardar at an interview
Can you spell a word that has more than 100 letters in it?
Sardar replyed: -P-O-S-T-B-O-X
by Abdul Hannan (few years ago!)
Really Girls are very Smart...=P
.
Girl: Apple ka Rate kya hai?
.
Applewala: 100 Rs ke 10,
.
Girl: kuch kam karo na plz..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Applwala: Acha aap 80 ke 8 lelo
.
.
.
.
.
.
Girl: Thanku,
dedo...
ye huyi na Baat... :p =D
by Abdul Hannan (few years ago!)
GIRL TO BOY :jab tum log girls ko
I LOVE YOU kehte ho
to un ka haath Kyu pakad lete ho
BOY: bas apni hifaazat ke liye
kahi thapar na mar de
by Pak101.com (few years ago!)
2 pathan masjid mai namaz parhne aye.
First pathan: chalo shukar hai namaz nahi nikli,Warna.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu-
Miss Aap Ne Kal Mujhe
Call Ki Thi
Teacher-
Main Ne To Koi
Call Nahi Ki
Pappu-
To Phir Mere Mobile
Pe Kyu Likha Tha
1 Miss call..
by Pak101.com (few years ago!)