Ek bar ek ladka ro raha tha

Ek bar ek ladka ro raha tha to uske dost ne pucha kya hua.

ladka:yaar mere papa ne muje mara dost:kyo

ladka:maine to sirf yahi kha kamieny film dekhne chale papa.

by Pak101.com (few years ago!) / 932 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Todays Dinner Should Be Light

Sardarji Standing Below A Tube Light With A Open
Mouth..

WHY?Because His Doctor Advised Him “Todays Dinner Should Be Light”

by Pak101.com (few years ago!)
pathan friend sy..

Pathan: Wo jo table pe admi betha hai us se hamara dushmni hai
Frnd: Table pe to 4 admi hain
Khan: Wo jis ki mochen hain
Frnd: Mochen to sub ki hain
Khan: Wo jis k sufaid kapre hn
Frnd: Wo to sb k hi hn
khan ne gusse me pistol nikala or 3 admion ko mar kr bola
Wo jo reh geya he wo hmara dushman hy:

by Abdul Hannan (few years ago!)
Koshish Krna k Umr qaid Ho

QATIL:Koshish Krna k Umr qaid Ho,Phansi Na Ho
SARDAR WAKIL:Tm Fikr Na Kro
AFTER ADALAt
QATIL:Kia hua?
WAKIL:Bht Mshkl Se Umr qaid Hoi,Adalt Toh Riha Kr Rahi Thi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor Sahib Mairy Boyfriend

Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai

by Mazhar Khan (few years ago!)
Stress Reliver

Girl: When we get married, I want to share all your worries, troubles and lighten your burden.

Boy: It's very kind of you, darling, But I don't have any worries or troubles.

Girl: Well that's because we aren't married yet.

by Pak101.com (few years ago!)
Ap ke Bachay ki Taang kaatni paray gi.

Dr. Sheikh Se.

Ap ke Bachay ki Taang kaatni paray gi.

Sheikh zor se Cheekhaa

Dr; kya hua?

Sheikh; Pehlay dasna c mein onu navi juti na lay k
denda!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Chinki Se College

Chinki Se College Mein Ek Ladke Ne Pucha.

Boy: “Tumhari Age Kya Hai?”

Chinki: “20 Years”

Boy: “Juthi, Tumne To 5 Saal Pahle Bhi Yahi Batayi Thhi”

Chinki: “Dekha, Ladkiya Juban Ki Kitni Pakki Hoti Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Challak Miyan Biwi

Pathan:: Light nhi hai tau kambakht pankha hi chala do...

Biwi:: Aakhir pathan hi ho na, aqal tau hai hi nhi...
pankha chala diya tau mom-batti bhuj jayegi, pher andhery ma kia karogy.. :D

by WAQAR (few years ago!)
Cancer Specialist Doctor

Patient: Doctor, kya aapko pakka yakeen hai ke mujhe cancer hua hai. kyunki ek baar kisi patient ka cancer ka ilaaj chal raha tha aur patient TB se mar gaya.

Doctor: Ghabraao nahi… agar main ilaaz karunga to tum sirf cancer se hi maroge…

by Pak101.com (few years ago!)
NeW sTyLe 2 PrOpOsE a GiRl

NeW sTyLe 2 PrOpOsE a GiRl
Dekho me nhi chahta k mera beta bara ho k tmhari
beti ko line maray
Bura lagega
Agar Tum han karo to dono ko bhen bhai bana dete
hen

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook