Ek bar ek ladka ro raha tha
Ek bar ek ladka ro raha tha to uske dost ne pucha kya hua.
ladka:yaar mere papa ne muje mara dost:kyo
ladka:maine to sirf yahi kha kamieny film dekhne chale papa.
by Pak101.com (few years ago!) / 931 views
Similar Jokes
Nurse: Mubarak Ho Khan Sab
Aap K Ghar Larka Peda Hua Hai
Pathan : O Mera Khuda
Ye Kesa Technology Hai,
B.V Mera Hospital Main Hai
Or Bacha Ghar Peda Hua Hay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
angerazon se phucha k kitney bachey honey chahiye toh unho neh kha 1
chinese seh phucha 2
punjabio seh 3 ya 4
pathan seh phucha to jwb mila
HA JAZBA E JANOON TOH HIMAT NA HAAR
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"
by Jawad Ali Abbasi (few years ago!)
Patient To Nurse:
I Don't Want To Get Well Because I Love You!
Nurse:You Wont Get Well Ever,
Bcoz
Doctor Has Seen You Kissing Me & He Loves Me Too! ;)
by Pak101.com (few years ago!)
'1 admi ksi shkh ki shdi m gya
Shdi waly ghr k 2 darwaze thy,
Aik pe rishtedar....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Pathan Was Playing
“Kon Banega Carore Pati”
Shahrukh Khan Asked:
“Apne Baap Ka Naam Batao”
Pathan Replied:
“Hu Ko Pagal Samajhti Haikya?
4 Options Kidhar Hain..
by Pak101.com (few years ago!)
Kesa lgta hai jb Raat k sannatte me HAWA k jhonkon k Sung
Khamoshi se chalty Hue koi Chupke se Aaye
Ap ko tham le Or kahe
Chal Shabash KAKA Mobile Kad :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 jaga bomb blast k baad 1 aadmi chilla raha tha
Oh God: mera hath urh gaya!
Pathan: Hosla karo, mat roo, daikho us aadmi ka sar urh gaya hai, wo b to chup hai!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Mujh Se Koi Ghalti Ho Gai He Kia?
Pichhle Ek Mahiney Se Mujhe Ignor Ker Rahe Ho, Plz Aisa Mat Karo
.
.
Tumhara Piyara
.
“SAABUN”..:-)
Plz Naha Lo Yaar ! Sardi Kam Nahi Ho Gi..:-p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband texts to wife on cell..
"Hi, What r u doing Darling?"
Wife: I'm dying..!
Husband jumps with joy but types
"Sweet Heart, how can I live without U?"
Wife: "U idiot! I'm dying my hair..
"Husband: "Bloody English Language!
by hearthackervsgirls (few years ago!)