Ek bar ek ladka ro raha tha
Ek bar ek ladka ro raha tha to uske dost ne pucha kya hua.
ladka:yaar mere papa ne muje mara dost:kyo
ladka:maine to sirf yahi kha kamieny film dekhne chale papa.
by Pak101.com (few years ago!) / 932 views
Similar Jokes
Sardarji Standing Below A Tube Light With A Open
Mouth..
WHY?Because His Doctor Advised Him “Todays Dinner Should Be Light”
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Wo jo table pe admi betha hai us se hamara dushmni hai
Frnd: Table pe to 4 admi hain
Khan: Wo jis ki mochen hain
Frnd: Mochen to sub ki hain
Khan: Wo jis k sufaid kapre hn
Frnd: Wo to sb k hi hn
khan ne gusse me pistol nikala or 3 admion ko mar kr bola
Wo jo reh geya he wo hmara dushman hy:
by Abdul Hannan (few years ago!)
QATIL:Koshish Krna k Umr qaid Ho,Phansi Na Ho
SARDAR WAKIL:Tm Fikr Na Kro
AFTER ADALAt
QATIL:Kia hua?
WAKIL:Bht Mshkl Se Umr qaid Hoi,Adalt Toh Riha Kr Rahi Thi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl: When we get married, I want to share all your worries, troubles and lighten your burden.
Boy: It's very kind of you, darling, But I don't have any worries or troubles.
Girl: Well that's because we aren't married yet.
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. Sheikh Se.
Ap ke Bachay ki Taang kaatni paray gi.
Sheikh zor se Cheekhaa
Dr; kya hua?
Sheikh; Pehlay dasna c mein onu navi juti na lay k
denda!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Chinki Se College Mein Ek Ladke Ne Pucha.
Boy: “Tumhari Age Kya Hai?”
Chinki: “20 Years”
Boy: “Juthi, Tumne To 5 Saal Pahle Bhi Yahi Batayi Thhi”
Chinki: “Dekha, Ladkiya Juban Ki Kitni Pakki Hoti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:: Light nhi hai tau kambakht pankha hi chala do...
Biwi:: Aakhir pathan hi ho na, aqal tau hai hi nhi...
pankha chala diya tau mom-batti bhuj jayegi, pher andhery ma kia karogy.. :D
by WAQAR (few years ago!)
Patient: Doctor, kya aapko pakka yakeen hai ke mujhe cancer hua hai. kyunki ek baar kisi patient ka cancer ka ilaaj chal raha tha aur patient TB se mar gaya.
Doctor: Ghabraao nahi… agar main ilaaz karunga to tum sirf cancer se hi maroge…
by Pak101.com (few years ago!)
NeW sTyLe 2 PrOpOsE a GiRl
Dekho me nhi chahta k mera beta bara ho k tmhari
beti ko line maray
Bura lagega
Agar Tum han karo to dono ko bhen bhai bana dete
hen
by Tanveer Hussain (few years ago!)