Laloo's Son: Dad
Laloo's Son: Dad, how much does it cost to get married.
Funny Laloo: I never calculated, I am still paying for it.
by Pak101.com (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
Pathan galti se samunder me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me machli aayi….use pakad kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek bar ek chitti ne Hathani ke kan mein kuch kaha toh hathni behos ho gayi.
Phir kisine chitti se pucha ke tune kya kaha?
Chitti Boli: Maine itna hi kaha ke “Main tumhare bacche ki maa banne wali hoon!”
by Pak101.com (few years ago!)
2 pathan darya me thora se dahi dal kar chamche se hila raha the
.
.
.
.
3 pathan aaya aur kaha ye kia kar rahe ho.....
.
.
wo kehte han lasii bana rahe han
to 3 pathan kehta ha
.
.
.
.
.
.
.
itna lassi tumhara baap pie ga :D
by Abdul Basit (few years ago!)
1st beggar: arey, tum kyu us cinema poster ko aise gur rahe ho?
2nd beggar: main hee is cinema ka producer hoo
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Apne Friend Golu Ko Bata Raha Thha.
Pappu: “Pichle Hafte Meri Aur Meri Girlfriend Ki Ladayi Ho Gayi Thi Aur Hum Alag Ho Gaye”
Golu: “Fir?”
Pappu: “Usne Mujhe Chidane Ke Liye Apne Naye Boyfriend Ke Sath Photo Khinchva Ke Mujhe Bhej Di”
Golu: “Ohh, Ye To Bahut Bura Kiya Usne”
Pappu: “To Main Bhi Konsa Kam Hun, Utha Ke Photo Uske Baap Ko Bej Di“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Became The Driver Of Train
The Very 1st Train Driven By Him
Was 8 Hours Late Bcoz?
He Stopped At Every Phatak N Askd
“Jalandher Nu Ehi Line Jandi A?”
by Pak101.com (few years ago!)
All Scientists Fail To Answer This,
But Santa Rocks.
Q: Which Liquid Thing Turns Solid On Heating?
?
?
?
?
?Ans:- Baisan K Pakore. :-)
by Mohammad Ali (few years ago!)
In Sardiyon Main Romance Acha Nahi FARAZ...
.
.
.
.
.
.
Geezar(Geyser) Tera Kharab Hai Kuch To Khayal Kar...!
by Mazhar Khan (few years ago!)
SARDAR: Muje 9 Bando Ne Mara,
GURO: Phir Tu Ne Kia Kya?
SARDAR: Maine Kaha Agar Himat Hai To 1 Ek Kar
K Ao
GURO: Phir
SARDAR: Phir Sab Ne Bari Bari Maara.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 sardar apne bhai ko mar raha tha.
1 admi ne poch tum esy q mar rahe ho.?
Sardar:
doctor ne kya c
.
.
enu goli kut k deni aa.
by Razzi (few years ago!)