barr e azam
Teacher:
Dunya me kitne
Bar-e-Azam hen?
Pathan:
4
Teacher:
Kn Kn Se?
Pathan:
1. Quaid-e-Azam
2. Sikandar-e-Azam
3. Mughal-e-Azam
Or
4. Mera Chacha
Haji Azam.
by itrat batool (few years ago!) / 974 views
Similar Jokes
Devil: Send Sam To America,
Tom To Britain, Pat To France,
Ching To Japan..
Assistant: Whom for India?
Devil: None,
I am satisfied with CONGRESS!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
An old man goes to the doctor for his yearly physical, his wife tagging along. When the doctor enters the examination room, he tells the old man,"I need a urine sample, a stool sample and a sperm sample." The old man, being hard of hearing, looks at his wife and yells: "WHAT?" "What did he say? What's he want?"His wife yells back, "He needs your underwear."
by Mohammad Ali (few years ago!)
Patni: Suno ji mere saath tumhare dus saal kaise beete?
Pati: Ek second ki tarah.
Patni: Agar main tumse 10000 rs mangu toh kaisa lagega?
Pati: Chavnni ki tarah.
Patni: Jara 10000 rs dena toh
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Bhai Saheb 1 Kala
Bulb Dena!
Shopkeeper:Aap Kale Bulb Ka
Kia Karoge?
Sardar: Dopehr Mein Sone
K Liye Andhera Karna Hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pappu Ek Din Blood Bank Mein Gaya Aur Udhar
Usne Ek Staff Ke Aadmi Se Puchha
Pappu: “Mujhe Ek Bottle Blood Chahiye”
Aadmi: “Blood Group Bolo”
Pappu: “Koi Bhi Chalega”
Aadmi Hairani Se: “Arey Aisi Kaise Chalega?”
Pappu: “Yaar Girlfriend Ko Love Letter Likhna Hai,
Samjha Kar“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Went To Battery Shop N Asked To Change Battery.
The Shopkeeper Asked:
Exide Laga Du?
Santa: Dusri Side Tera Baap Lagayega Kya?
by Pak101.com (few years ago!)
A Group Of Elephants Wer Siting On A Street
A Sexy Femal Elephant Pases By Them Then A Loafer Elephant Said.
Wow!
Wat A Figure!! 3600-2400-3600.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke hum ne Haj bhi kia hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
That Angry Moment!
.
.
.
.
Whn a small kid hits u widout any reason in front of his mom & u
cant do anything bt smile n say
.
.
.
.
kitna cute hai (Sala kutta) :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: B0llywo0d Meray Peechay Hai,
Modeling Ki Offerz Ho Rahi Hain.
Magr Mera K0i Mood Nahi,
Or To Or Local
T.V Walay To Abhi Tak Meray Peechay Paray Huay Hain.
Mintain Kr Rahay Hain.
Banta: Acha Wo Kesay?
Santa: Instalments Per Lia Tha Na. . .!
by hearthackervsgirls (few years ago!)