reply must
ApKo Meri Konsi Aadat Zehar Lgti Hay..?
Reply Krne Ki Koi Zrort Nahi.
Pehle Apni Aadatein Thek Kr Lo tusi bry haji o..
by haleema sadia (few years ago!) / 891 views
Similar Jokes
Husband wife ko English sikha raha tha.
Wife dopehar me husband se: dinner lo Ji.
Husband Jahil ye dinner nahi lunch hai.
Wife: Jahil tu, Tera baap, Tera Sara khandan,
ye raat ka bacha hua khana hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
boy - papa aapne mujhse kaha tha k agar main paas
ho gaya to aap mujhe 5000 Rs denge.
father - haan kaha tha
boy - to aapke liye khush khabri hai, aapke 5000 Rs
bach gaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa opened a petrol pump, but not even one customer went there. You know why?
Because he opened petrol pump on second floor..
by Pak101.com (few years ago!)
sardar:
Cheel ko english main kiya kehte hain ?
2 sardar:
Eagle
...
Sardar:
Agar cheel beemar hojaye to ?
2 sardar:
illegal ....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan 100 Ke Note Pe Likha
No Dial Kar Raha Tha
2nd Pathan: Ye Tum Kya Kar Rahe Ho
1st Pathan :
Mai Dekh Raha Tha Ke
Quaid-E-Azam To Foat Ho Gae
To Unka Mobile Kis Ke Pass Hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
jab reshman jawan the
tb hum bache the
ab jab sheela jawan hai
to hum buhre ho gaye
qaim ali shah ro pare interview de kar sindh me
by Abdul Sami (few years ago!)
Frog: Tumhare Paas Dimaag Nahin Hai. Santa: Hai
Frog: Nahin Hai. Santa: Hai
Frog: Nahin Hai & Jumps Into The Well Santa: Isme Suicide Karne Waali Kya Baat Thi?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aaloo lene gaya tha
abhi tak wapis nahi aaye:-(
Inspector banta bola:- to behan kuch or paka lo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: 1Baalti Mein Paani
Le Kar Ja Raha Tha K
Barish Shuru Ho Gae
Or Barish Ka Pani Baalti
Mein Chala Gaya.
Sardar: O Tuwadi Khair Sara
Pani Gilla Ho Gaya
by tanveer hussain (few years ago!)
Santa Banta ki khub pitai hui. Dono kisi Birthday
Party me muft ka khana khate hue pakde gye the
Kehne lage- Hum ladki walo ki taraf se he...
by Tanveer Hussain (few years ago!)