Snta- Dr. mujhe aisa Lagta he ki
Snta- Dr. mujhe aisa Lagta he ki mere kaan me koi gunguna raha he..
Dr- Tumhe aisa kab lagta he..?
Santa- Jab mai kaan me walkman sunta hu...
by Pak101.com (few years ago!) / 947 views
Similar Jokes
FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?
Ghar se larki boli: kuch nahi ha maf karo,
FAQIR: Apna numbr hi day do, Baba Dua b kary ga or msg b.!:-D;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik pathan Hamesha Darwaza khol k Nahata tha.
Kisi ne pucha k ap aisa kyun kertay hain?
Pathan Bola: Mujhe Shak hai k mujhe Darwaze k nechay se koi daikhta hy.
by Pak101.com (few years ago!)
2 Cheezen Bari Tezee Sy Hath Sy Nikal Jati Hain, . . . . . . . . . . . . . . Waqt or Aam Ki Ghutli….
by @irha@ (few years ago!)
Pati Bhaga Bhaga Hotel Ke Manager Ke Pass Aya Aur Chillata Hua Bola
Pati: “Jaldi Chalo, Meri Biwi Khidki Se Kud Kar Jaan Dena Chahti Hai”
Manager: “Main Kya Karu?”
Pati: “Kamine, Khidki Nahi Khul Rahi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Wakeel ka beta:papa ami ne mujhe bila waja thapar mara hai.
Wakeel:sorry beta supreme court ke khilaf appeal high court me nai hoti
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: Biscuit ka packet kharid kar do barabar-
barabar tor raha tha
puchha kyon
Santa: Pretto ne bola tha 50- 50 Biscuit lane hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: What is difference between 'Love Letter' and 'Exam Paper'??
Student:LOVE:Hazaaron Khayal, Jinhe Lafzon main nahi Likh Paatay.......
EXAM:Hazaaron Lafz Likhne Parte hain, jo Khayalon main bhi nahi aatay!!:D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Munnabhai: Aey circuit note ke upar ke gandhiji hamesha muskurate hue kyun rehte hai?
Circuit: Kyuki agar woh roo pade to note bheeg jayenge.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Monty: My wife is mad at me again.
Bartender: Why is that?
Monty: When I opened the front door this morning, her mother was on the step with her suitcases. She said, "Can I stay here for a few days?"
I said, "NO PROBLEM!" and shut the door.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi bada dukhi tha!
Ek dost ne uss se poocha, “Kyu, tension mein ho.”
Aadmi: Yaar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh rupeey diye thay, ab saale ko peehchan nahi pa raha hoon!
by Pak101.com (few years ago!)