Snta- Dr. mujhe aisa Lagta he ki

Snta- Dr. mujhe aisa Lagta he ki mere kaan me koi gunguna raha he..

Dr- Tumhe aisa kab lagta he..?

Santa- Jab mai kaan me walkman sunta hu...

by Pak101.com (few years ago!) / 947 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?

FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?

Ghar se larki boli: kuch nahi ha maf karo,

FAQIR: Apna numbr hi day do, Baba Dua b kary ga or msg b.!:-D;-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Darwaza khol k Nahata tha

Aik pathan Hamesha Darwaza khol k Nahata tha.

Kisi ne pucha k ap aisa kyun kertay hain?

Pathan Bola: Mujhe Shak hai k mujhe Darwaze k nechay se koi daikhta hy.

by Pak101.com (few years ago!)
Aam ki ghutli

2 Cheezen Bari Tezee Sy Hath Sy Nikal Jati Hain, . . . . . . . . . . . . . . Waqt or Aam Ki Ghutli….

by @irha@ (few years ago!)
Insaan Hi Insaan Ke Kaam Aata Hai

Pati Bhaga Bhaga Hotel Ke Manager Ke Pass Aya Aur Chillata Hua Bola

Pati: “Jaldi Chalo, Meri Biwi Khidki Se Kud Kar Jaan Dena Chahti Hai”

Manager: “Main Kya Karu?”

Pati: “Kamine, Khidki Nahi Khul Rahi Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Waqeel k bete ki shikayat

Wakeel ka beta:papa ami ne mujhe bila waja thapar mara hai.
Wakeel:sorry beta supreme court ke khilaf appeal high court me nai hoti

by Sabir shah (few years ago!)
Biscuit ka packet

Santa: Biscuit ka packet kharid kar do barabar-
barabar tor raha tha
puchha kyon
Santa: Pretto ne bola tha 50- 50 Biscuit lane hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
What is difference between 'Love Letter'

Teacher: What is difference between 'Love Letter' and 'Exam Paper'?? 
Student:LOVE:Hazaaron Khayal, Jinhe Lafzon main nahi Likh Paatay.......
EXAM:Hazaaron Lafz Likhne Parte hain, jo Khayalon main bhi nahi aatay!!:D

by hearthackervsgirls (few years ago!)
note bheeg jaye ga

Munnabhai: Aey circuit note ke upar ke gandhiji hamesha muskurate hue kyun rehte hai?
Circuit: Kyuki agar woh roo pade to note bheeg jayenge.

by Abdul Hannan (few years ago!)
My wife is mad at me again.

Monty: My wife is mad at me again.

Bartender: Why is that?

Monty: When I opened the front door this morning, her mother was on the step with her suitcases. She said, "Can I stay here for a few days?"

I said, "NO PROBLEM!" and shut the door.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi bada dukhi tha!

Ek aadmi bada dukhi tha!

Ek dost ne uss se poocha, “Kyu, tension mein ho.”

Aadmi: Yaar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh rupeey diye thay, ab saale ko peehchan nahi pa raha hoon!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook