Scientists finally found
Scientists finally found what was wrong the female brain.
They said the left side had nothing right and the right side had nothing left.
by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
Similar Jokes
ladki :"Meri maa ko tum bahat pasand aye
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ladka(sharmate hue) : To kya huwa
.
.
.
Mei tumse hi shaadi karunga
.
.
.
.
.
Aunty se kehe dena mujhe bhul jaye
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Pandu Ji Se Puchta Hai: Yaar Tere Ghar Latrine Bani Hai?
Pandu: Haan, Kyu?
Santa: Aisi He, Mere Ghar To Kadi Chawal Bana Hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
A phatan joined Army & was given a Gun.
Phatan: Sir, is ki naali apni taraf rakhun ya dushman ki taraf?
Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk ka hi ho ga.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Ladka cycle pe ja raha tha
Cycle ka tyre bhens k gobar k beech me se guzra
...Qareeb kuch ladkiyan khari thi
Unho ne taliyan baja k kaha Happy Birth Day 2 U
Ladka ruka aur jawab diya khali tali bajane se
kaam
Nhi chale ga,
Cake to khana hi pare ga.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa k ghar NAVJOT SINGH SIDDHU ki tasvir lagi hui thi
Banta: ye q laga rkhi hai..?
Santa: LAUGHING BUDDHA lene gaya tha dukandar ne kaha yeh LATEST hai..
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar looking at sky asks another Sardar :
Is that a sun or moon?
Other Sardar replies :
Oye ! No idea, Im new to this city..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar-
Pyar,Mohbt,Love sb dya
Pinky ko
Ur
Pinky ne mje he…
Major Rohail-
Kya hova?
Sardar-
Mene Pinky ki plate mese ek
Booti utthai tu usne muje kaat lya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Tumhe kyu arrest kiya gayaa hai?
banta: maine 50 rupaye ka chillar diya. isliye.
santa: usme kya galti hai?
banta: maine chillar mein do 25 rupaye ka note
diyaa tha :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Apki gari (car) ka naam kia hai
Lady: I don't remember it name now but its starts with "T"
.
Sardar: O that's good.. hamari gari tu Petrol se start hoti hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
In 2020 girl:"Dekh yar kya item jaa raha hai
Oye Murgey Tera mobile no. Kya hai. ?
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nahi hai kya ?
.
.
.
Girl:"baap aur bhai sab hai, par tu nahi hai na chikne :D
by Pak101.com (few years ago!)