S0lve the case?
S0lve the case?
Ek admi ka qatal hua sunday 7-jan-2007 aftern0on us ki biwi ne p0lice ko bulaya
p0lice sb se sawal puchne lagi
Wife: sir me so0o rahi thi jis waqt qatal hua
C0ok: mai khana paka raha tha
Gardener: mai pst offce gya hua tha
N0kr: mai gao gya hua tha
Children : ham khelne gaye the
par0si: ham shadi me gaye huye the
P0lice ne f0ran qatil ko arrest kar lia reply
k0n hai qatil With reason answer
esi me hai g0r se parhiye
by Pak101.com (few years ago!) / 933 views
Similar Jokes
Wife: Aap bohut mote ho gaye ho,
Pathan: Tum bhi to kitni moti ho gai
ho,
Wife: Mein to maa banne wali hun,
Pathan: Mai bhi to baap banne wala
hu…
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Biwiya apne pati ko"A.G" Q kehti hai?Q k biwiya izzatdar hoti hai,bahar bazar me"ABE GADHE"Nahi bol sakti isiliye short me AG bolti hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Pilot Se Head Phone
Cheen Raha Hota Hai….
Pilot: Yeh Kya Kar Rahe Ho ?
Santa: Ticket Hum Dein
Aur Gane ( Songs) Tu Akela Sune
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Restaurant pe soup pi raha tha.
Boy: Sardar G soup wich makhi Ae..
Sardar: Dil wada ker yar,
makhi ne kina pe lena ae
by taimur (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi. Sardar: Ha Ha Ha Ha! Police: Kyon hasn rahe ho? Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Shadi Me Khana K wqt pathan Ko
Plate Nhi Mili
pathan Apni Jholi Me Khana Dalne
Lga
Logon Ne Pocha Ye Kya?
pathan: dagh To Chla JaeGa Ye Wqt
Phr Nhi Ayga:-)
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
SANTA Ur Son Is Dead
After Hearng dis
Santa Jumps Frm50th Flor
35Flr He Realizs:I Dont Hav Son
20Flr:I m Not Marrid
&
3rdFlr:SHIT I m Banta
by Pak101.com (few years ago!)
2 PATHAN bank lootne gay par GUN bhool gay.
Phir bhi bank loot liya.
KESE?
Bank manager bhi PATHAN tha
Bola GUN kal dikha jana
Hum ko zuban ka etbar hy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Maa- Beta tum apne baal kyun nahi katwate?
Beta- Kyu maa?
Maa- Beta log rishte k liye tumhari behen ko dekhne aate hain aur tumhe
pasand kar jate hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Apki Hansi Pe DIL Qurban
-
Apki Muskan Pe ZINDGAI Qurban
-
Or Agr AP K
SMS Ana Band Hwe To
-
Ane wali
'BAKRA Eid'
Pe AP "QURBAN"
by Mazhar Khan (few years ago!)