Mere Chehre Pe Pani Kyun Dala

Shaadi Se Agle Din Patni Gusse Se Pati Se Boli.

Patni: “Subah-Subah Mere Chehre Pe Pani Kyun Dala?”

Pati: “Tere Baap Ne Kaha Tha Ke Meri Beti Phool Ki Tarah Hai, Ise Murjhane Mat Dena“

by Pak101.com (few years ago!) / 934 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Apki Akhein Jheel Jaisi Gehri Hain

Apki Akhein Jheel Jaisi Gehri Hain
Jee Chahta He
K
In Me
.
... .
.
.

Machhliyan Chord Du. ><(((:> ><((((:> ><((((:> ><(((:>

by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN RECIEVE SMS

Pathan to Frnd:
Yaar abbu Ka Msg Aya Hai K ghar aao
Kia karu?
Frnd: Message sending fail' likh k bhej de
Pathan ne aisa he kia,
Aur reply aya
"Ok" :

by Abdul Basit (few years ago!)
A COUPLE BEFORE

A Couple Before Marriage
“MAD” For Each Other …

After Marriage
“MADE” For Each Other …

And

A Few Years Later
“MAD” Because Of Each Other…

by Muneeb Alam (few years ago!)
Mari biwi ka accident

Santa to Banta: I have One Good News One Bad
News.
Good News is That:
Meri biwi ka ACCEDENT ho gaya.
Banta: Aur Bad News?
Santa: Woh ek SAPNA tha. :-(

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar sent SMS to his BOSS

Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:

“When I am sick I kiss my wife try it”

2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very sweet”

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan ki flight ma tabyat kharab ho gai to Air hostess ne pucha:
.
“R U suffering from fever”?
.
Pathan:”No,I m gul khan from Karachi 2 peshawar”

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
laugh in cinema

Police:Instead of hospital why did u take ur wife to COMEDY MOVIE during pregnancy
Sardar: ALL the child were crying when they born
I want my child to laugh so i take my wife TO CINEMA

by tanveer hussain (few years ago!)
Biwi (shohar se)

Biwi (shohar se): Mai ghar chor kar ja rahi hun.

Husband (ghusse se): Jaan choro.

Biwi: Yeh aap ki Jaan kehne ki aadat bhi naa mujhe hamesha rok leti hai.

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Sardar ne FootPath ko Rang krne ka theka lia

1 Sardar ne FootPath ko Rang krne ka theka lia
1st day Us ne 3 Kilo Meter Rang kiya
2nd day 2 KMOr
3rd day 1 KM..

1 admi ne puchaKia baat hy Sardar G?1st day 3 KM2nd din 2 KM3rd din 1 K.M Rang kiya hy,Is ki wja?

Sardar bola:PAA G Rang da daba v te wekho kinni door peya æ.....

by hearthackervsgirls (few years ago!)
agr muskarana ho tou

Agar manzil ko pana ho to himmat sath rakhna,
pyar pana hoto aitbaar sath rakhna,
aur agar sada muskurana ho to,
Brush aur Paste sath rakhna.

by Abdul Sami (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook