Kiss is not like Nokia
Kiss is not like Nokia…Connecting People
Kiss is not like Nike… Just Do It.
Kiss is not like Pepsi… Yeh Dil Maange More
But Kiss is like Pan Parag… Ek Se Mera Kya Hoga
by Pak101.com (few years ago!) / 920 views
Similar Jokes
Lady to Doctor:
Mera Beta Motor Cycle Se Gir Gaya Hai.
Doctor:I Can't Understand Urdu, Talk to Me In English.
Lady: My Londa Gironda from Hero-Honda.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke "hum ne Haj bhi kia hai"
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Suicide bomber Zoo me ghus gya or awaz lagai k tum sab k paas ek minute hai
yahan se nikalne k leye
Kachwa: wah kameeny seedha keh na k me hi target hun
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Aur Banta Ne Zindagi Mai Pehli Baar Rickshaw Dekha.
SantaL Dekho Kitna Chhota Tanga. Banta: Haan!
Aur Gadha to Dekho,
Aadmi Jaisa Dikhta Hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aurat Apne Pati Ke Sath Bazaar Mein Ja Rahi Thi
Tabhi Usne Ek Sign Board
Dekha, Jis Par Likha Tha.
Banarasi Saree 10 Rupaye,
Nylon Saree 8 Rupaye,
Cotton Saree 5 Rupaye,
Aurat Dekh Ke Khusi Se Pati Se
Boli: “Mujhe 500 Rupaye Do, Main 50 Saree Kharidoongi”
Pati Mathe Pe Haath Marta Hua Bola: “Oye Soordas Ki Maa, Laundry Ki Dukan Hai Wo
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Modern Sali Ne Usko Office Jate Waqt Kaha
Sali: “See You In The Evening”
Santa Gusse Mein: “Main Bhi Tujhe Dekh Lunga Saali, English Mein Dhamki Kisko Deti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Why were you late?
Pupil: Sorry, teacher, I overslept.
Teacher: You mean you need to sleep at home too?!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pakistan ki Nojwan Nasal k bigrne ki wja?
.
.
Mobile??
media?
Internet?
nhi
Matric ki Urdu ki Ghazlen;-)
Ache se Ache Bachay ko Aashiq Bana deti hain:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ramu: Shaadi Ko Paribhashit Karo?
Bholu: Shaadi Kapdon Ko Muft Me Dhone Ka Ek Behad Kharchila Tarika Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Train ulatnay ka Case Adalat mein tha.
Train ka Driver jo ke Pathan tha,
Us se Poocha ke tumne Train Patri se kiu Utarai??
Pathan: O yaara aik banda samnay aa gaya tha to brake marne ka time nahi tha.
Hamara Assistant ne bola ke is ke oper char ha do.
Wakeel: Phir?
Pathan: Bas woh banda Patri se utar gaya..!
by Abdul Hannan (few years ago!)