Oye Ullu Ke Patte
Interviewer : When Is Your Birthday
Sardar : 13th Oct
Interviewer : Which Year ?
Sardar : Oye Ullu Ke Patte
Every Year
by Pak101.com (few years ago!) / 1037 views
Similar Jokes
Pathan sheshay k samnay beth ker study karta tha,
jis ke 3 wajah thein.
1. Revision bhi sath sath ho jaey.
2. Apnay ooper nazar rahay.
3. Combined study..:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Sardar Ji Ki Shadi Hui.
Rukhsati K Waqt Dulhan
Pehle Maa K Galay Lag K Roi,
Phir Baap K,
Phir Bhai Aor Behan K Galay Lag K Roi.
Sardar Ji Ne Dulhan Le
Jane Se Inkar Kr Dia Or Kaha
Aey Twade Kolon Chup Nai Hondi
Te Mere Kolon Kinj Howe Gi.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 2 shopkeeper: Bhai sahb 1 rupia ka Easy Load kardo
.
Shopkeeper: 1 rupey ke load se kesi ko call karni hai ya msg?
.
Pathan: Karna tu kuch bhi nahi,
Bus aisy hi paisy urany ki adat hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
10 Saal Baad
Grl Boy Ko Dekh K.
Kya Mast H
Ma Bap Ne Kaha Chupa Rkha Tha
Muje Is Bache Ka No Chahiye
BOY Sharmate Hue
Ap K Ghar Baap Bhai Nai H Kya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Papa- ye kya tumhare maths me 1 marks aaya h
Son- jab irado me ho dugni chamak to hoslo me Q nhi
Papa-Wat?
Son- sirf 2 zero ka frk he papa..aa jaenge;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Petrol Pump Gya
Board Pr Likha tha
mobile Use Kerna Mana Hai
us Ne Mobile Nikala Or Sb Doston Ko Call Kr k kaha
phon mat krna
Main Petrol Pump pe hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Chaman told his friend, “Yaar ek ladki mujh ko
hans ke dekh rahi hai"
Naman: Sahi se dekh, hans ke dekh rahi hai ya
dekh ke hans rahi hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A lady broke a signal..
Police man : Hey !! Stop the car.. lady!
Lady : Please let me go, I am a teacher..
Police man:
Hurrah, I've waited for this moment all my life !
Now write
"I WILL NEVER BREAK A SIGNAL"
500 times :D
by Mohammad Ali (few years ago!)
A sardar ji pulled out 6 people from a burning house…
still he was in jail…….why?
coz all the 6 were fire brigade staff !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar bought a new mobile.
He called everyone from his Phone
Book & said "My Mobile No. has
changed.
Earlier it was Nokia 3310 Now it is 6610"
by Pak101.com (few years ago!)