before and after

Things in Boys’ room Before marriage:
Perfumes
Love letters
Laptops
Cards
N95
After marriage:
Pain killers
Loan papers
Unpaid bills
Nokia 1202!

by Zia Rasool (few years ago!) / 934 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

bachcho batao ki doodh ko kharab

bachcho batao ki doodh ko kharab hone se bachane ke liye kya karne chaahiye?

sonu:-ji sir use pi lena chahiye.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek baat hamesa yaad rakhna..

Ek baat hamesa yaad
rakhna..

2 cheeje kismat walo ko milti Hai..
.

1) Samose ke sath extra chatni...
Aur

2) without boyfriend wali acchi patni....!

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar proposed a girl

Sardar proposed a girl……
Girl said am 1 yr elder to u…….
Sardar said Oye no problem
soniye I’ll marry u next year.

by tanveer hussain (few years ago!)
Pathan in Riksha

1 Pathan & Uski B.V Riksha Me Aakar Bethe, Driver Ne Shesha Set Kia, Pathan Chillaya Bola:
Tum Hamara B.V Ko Dekhta Hay!

Tum Peechay Betho Riksha Hum Chalaiga.

by Pak101.com (few years ago!)
Lady call in firebregade

Lady call in firebregade: Hello meray ghr mein aag lg gae hai

Admi: pani dalo

Lady: dala tha aag nhi bhuji
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Admi: fay mojaan kro asi keri pepsi sutni si :p

by Pak101.com (few years ago!)
Ramesh Ka Ladka

Strange man to a boy: Tu Ramesh ka ladka hai?
Boy: Nahi .

Next day again..
Strange man: Tu Ramesh ka ladka hai?Boy: Nahi.

Next day, unka accident ek car se hua, in the Hospital..

Man: Tu Ramesh ka ladka hai?
Boy ek Doctor se: Doctor ye mujhe pareshan kar raha hai "tu Ramesh ka ladka hai" puch puck ke..

Doctor: Toh tu kehde na ki too Ramesh ka ladka hai..
Kuch der baad phir se..

Man: Tu Ramesh ka ladka hai?
Boy: Haan.
Man: Lagta to nahi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Last night was my fault

Last night was my fault, my wife asked, "what's on the TV?" and ..... I said, "dust!"

by khalid hussain (few years ago!)
Sardar Police Station

Sardar Police-Station Aya R Bola:
Mujhe Arest Krlo Mene Apni BV K Sr Pe Dnda Mara Hy,

Police: Wo Mar Gai Kia?

Sardar: Nhi Wo To Bach Gai,
Hun Meri Khair Nai.:-P

by Pak101.com (few years ago!)
Promotion

Pathan Ka Promotion Inspector
Se DSP Ho Gaya, Ghar A Kar Wife Ko Aise Andaz
Se Bataya, K Wife Behosh
?
?
.
.
?
Bola:
Aaj Se Tu DSP K 7 Soegi.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Scooty kab li

Santa: Ye scooty kab li
Banta: Kal raat ko EK ladki mujhe scooty par bahut
dur le gayi aur boli jo chahiye le lo ,
main Scooty le aya.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook