before and after
Things in Boys’ room Before marriage:
Perfumes
Love letters
Laptops
Cards
N95
After marriage:
Pain killers
Loan papers
Unpaid bills
Nokia 1202!
by Zia Rasool (few years ago!) / 934 views
Similar Jokes
bachcho batao ki doodh ko kharab hone se bachane ke liye kya karne chaahiye?
sonu:-ji sir use pi lena chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baat hamesa yaad
rakhna..
2 cheeje kismat walo ko milti Hai..
.
1) Samose ke sath extra chatni...
Aur
2) without boyfriend wali acchi patni....!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar proposed a girl……
Girl said am 1 yr elder to u…….
Sardar said Oye no problem
soniye I’ll marry u next year.
by tanveer hussain (few years ago!)
1 Pathan & Uski B.V Riksha Me Aakar Bethe, Driver Ne Shesha Set Kia, Pathan Chillaya Bola:
Tum Hamara B.V Ko Dekhta Hay!
Tum Peechay Betho Riksha Hum Chalaiga.
by Pak101.com (few years ago!)
Lady call in firebregade: Hello meray ghr mein aag lg gae hai
Admi: pani dalo
Lady: dala tha aag nhi bhuji
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Admi: fay mojaan kro asi keri pepsi sutni si :p
by Pak101.com (few years ago!)
Strange man to a boy: Tu Ramesh ka ladka hai?
Boy: Nahi .
Next day again..
Strange man: Tu Ramesh ka ladka hai?Boy: Nahi.
Next day, unka accident ek car se hua, in the Hospital..
Man: Tu Ramesh ka ladka hai?
Boy ek Doctor se: Doctor ye mujhe pareshan kar raha hai "tu Ramesh ka ladka hai" puch puck ke..
Doctor: Toh tu kehde na ki too Ramesh ka ladka hai..
Kuch der baad phir se..
Man: Tu Ramesh ka ladka hai?
Boy: Haan.
Man: Lagta to nahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Last night was my fault, my wife asked, "what's on the TV?" and ..... I said, "dust!"
by khalid hussain (few years ago!)
Sardar Police-Station Aya R Bola:
Mujhe Arest Krlo Mene Apni BV K Sr Pe Dnda Mara Hy,
Police: Wo Mar Gai Kia?
Sardar: Nhi Wo To Bach Gai,
Hun Meri Khair Nai.:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka Promotion Inspector
Se DSP Ho Gaya, Ghar A Kar Wife Ko Aise Andaz
Se Bataya, K Wife Behosh
?
?
.
.
?
Bola:
Aaj Se Tu DSP K 7 Soegi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Ye scooty kab li
Banta: Kal raat ko EK ladki mujhe scooty par bahut
dur le gayi aur boli jo chahiye le lo ,
main Scooty le aya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)