Machcher ko maar daal
Malik alsi nokar se:- Yahan par itne sare machcher gun-gun kar rahen hai tu unhe maar gira.
Thodi der bad
Malik:- Abe sale nokar ke bachche maine tujhe machcher marne ko kaha abhi tak tune mare nahi. Woh ab bhi gun-guna kar rahe hai
Alsi nokar:- Malik machcher toh maine maar diye. Yeh toh unki bibi hai jo vidhva ho kar ro rahi hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 976 views
Similar Jokes
Ek Pathan Ne Makhi K Par Kaat K Kaha
"Urr Ja..."
Jab Makhi Nahi Urri To Usney Kaha...
"Sabit Hota Hai K Makhi K Par Kaat
Diye Jaein To Wo "Behri" Ho Jati Hai
by @irha@ (few years ago!)
Loadshedding ka Nuqsaan”
Ek admi raat apnay ghar gya,drwazay pr dustuk di
BV: “kon”
Admi:“Guddu da abba”
BV:Haye main mr gayi, tey fir andr kon ey.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Pilot Se Head Phone
Cheen Raha Hota Hai….
Pilot: Yeh Kya Kar Rahe Ho ?
Santa: Ticket Hum Dein
Aur Gane ( Songs) Tu Akela Sune
by Pak101.com (few years ago!)
Wife-agar main kho gayi to tum kya karoge?
Husband-main TV aur newspaper
main ad dunga ki jaha kahin bhi ho..... KHUSH Raho.
by Pak101.com (few years ago!)
Techar-Kisi Teen Indian Khano Ke Naam Batao
GOLU-Ji,Mai Batau
Techar-Ha,batao
GOLU-SAHRUKH KHAN,SALMAN KHAN,AAMIR KHAN
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar jaldi jao tumare ghar me samundar ka pani ghus gaya hai
Banta: Kyun jhoot bolte ho Ghar ki chabi to mere paas hai me samundar ka pani ghus gaya hai
Banta: Kyun jhoot bolte ho Ghar ki chabi to mere paas hai
by Pak101.com (few years ago!)
Titanic was sinking.
An englishman asked Santa, “How far is land”?
Santa: 2 KMs.
Englishman jumped into sea.
Englishman: Now, which direction (left or right)?
Santa: Downwards!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher To Sharma:
What Is The Full Form Of SINGH?
Sharma Thinks Hard And Says:
Sardar Insaan Nahi Gadha Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek phatan ne spni qaza namaz ada kerne ka socha
Namaz se pehle onchi awaz main niat ki
2 rakat namaz fajar qaza, 2 November 1985, Allah o Akbar
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Colgate se daant saaf karne ka,
Pepsodent se majboot karne ka,
Babool se fresh karne ka..
Agar fir bhi safed nahi huye to..
Bindass HARPIC use karne ka..
by Tanveer Hussain (few years ago!)