In 2020 girl:" Dekh yar kya item jaa raha
In 2020 girl:" Dekh yar kya item jaa raha
hai..Oye Murgey Tera mobile No.. Kya hai.. ??
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nai hai
kya.. ??
.
.
.
Girl:"baap n bhai sab hai, par tu nai hai na
chikne...:p
by Pak101.com (few years ago!) / 953 views
Similar Jokes
A man goes to see Jurassic Park with his friend.
When the Dinosaurs start approaching he is cowering in his seat.
When his friend asks him kyon bhai, kya baat hai? Dar kyon lag raha hai cinema hi to hai
The man replies Aadmi hoon aur akkal hai, pata hai ki cinema hai lekin voh to janwar hai, usko kya pata
by Pak101.com (few years ago!)
mat kar itna ghroor apne usan par faraz :
tera husn tab tak hai jab tak fair n lovley sasti hai.
by Abdul Sami (few years ago!)
Arz kya hai
SmS doston ko itna kya k jeet gaye sms ki race,
Mobile bhi unka pareshan ho k kehna laga,
?
?
?
?
?
NO SPACE
.
.
No SPACE
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shaadi aur mobile
Shaadi aur mobile me kya similarity hai?
Sirf dimag me ek hi sooch aati hai ki,
Thode din aur ruk jata to naya model mil jata.
by Pak101.com (few years ago!)
Bv:ap ki birth day k lye itna kemti sweet kharida hai k bus
Husband:acha zara dekhao kaisa hai
Bv:me abi pehan k ati hon
by Sabir shah (few years ago!)
Boy: Mom, aaj mera dost ghar aa raha hai… ghar ke sab khilone chhupa do
Mom: Tera dost chor hai kya?
Boy: Nahin, woh apne khilone pehchan lega.
by Abdul Hannan (few years ago!)
SANTA-Inn aalu k parantho mein aalu nazar nahin aa rahe hai
BANTA-Yaar naam par mat ja
Kashmiri pulav mei kabhi kashmir nazar aata hai kya.?
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke "hum ne Haj bhi kia hai"
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Big 3
waseem akram ki bivi (aus)
imran khan ki bivi (eng) aur shoaib mali ki bivi (india)
;->
log waise kehte hain pak big 3 k mukhalif hai big 3 to humara susral hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Girl Pathan se:
Jab ap k pas mubil hy
aur
mary pas b hy
to ap ne LETTER q bheja?
Pathan.. O ham ne tum ko call kya tha us me larki boli
PLZ-Try-Letter
by A. Sami (few years ago!)