The most angry moment....
The most angry moment....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
When i try to hug the most sexiest person in the universe, my nose hits to the mirror...:-( :-P
mummy meri najar utaro yar...:-D
(',')
<))>
_/ /_
by Umair Siddique (few years ago!) / 894 views
Similar Jokes
Bnta-Agar TmharA 1-Lakh ka Enam nikAl aaye to
kyA karoge
Snta-Main Pagal Ho jauga Aur wo 1-Lakh rupay apne Ilaj
par Lagauga
by Pak101.com (few years ago!)
Height Of coolness
Two Friends after finishing the paper, coming out of the exam hall, having a cold drink and talking...
Friend "Dude which paper was it"
Friend "May be maths"
Friend "Hmmm...that means you read the paper?"
Friend "No Man I Saw some one using Calculator :D
by Pak101.com (few years ago!)
Love is possible after friendship
but
friendship is not possible after love
because
medicines work before death
later nothing can be cured….!!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher(class mein pdhate hue):Bacho aayker, bikrikar, bhumikar se milta julta koi aur word batao
Nishu: Sir, ek nahi 3 words suno “Sunil Gawasker, Sachin Tendulker aur Dilip Vengserker”
by Pak101.com (few years ago!)
Sonu AXE-EFFECT DEO Laga K Nikla
Uske Pichhe BUDHIYA Padh Gayi
Sonu Ne Company Se Shikayat Ki
Waha Se Reply Aya- Sir Apne Expired Deo Lagaya Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Pani ko bewkuf kaise banaoge?
Socho
Socho
...
Socho
Garam karo or roz ki tarah aaj bhi mat nahao.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Snta K Tang Nili Ho Gyi,
Dr. -Zeher h Katni Padegi
Tang Kat Kr nakli Laga Di
2Din Bad- nakli Tange B Nili Pad Gyi
Dr:Ab Bimari Smj Ayi
JEANS Rang chodti h.
by Pak101.com (few years ago!)
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,
Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa
Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Zindagaai Taanha Tanha Thee
Mera Koi Acha Doxt Nahi Thaa
Lekin Phir Tum Milgaye
Toh Mujhe Ehxaas Huwa K
Akele Hi Sukoon Tha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Techar:Galti hone pe maafi magne wale ko kya kehte hai
GOLU:samajdar
Techar: aur galti na hone pe bhi mafi magne waale ko?
GOLU: boyfriend
by Pak101.com (few years ago!)