This is killer
This is killer.!
Husband comes home early and sees wife with another guy.
Wife: Why are you early?
Husband: Who is he?
Wife: Don't try to change the topic.!
by Pak101.com (few years ago!) / 884 views
Similar Jokes
Ek dost dusre dost se tum udas kyun ho?
Dusra dost: mene apne papa ko ek kitab ke liye paise bhejne ko likha tha
Pehla dost: To kaya unhone paise nahi bheje?
Dusra dost: Nahi, unhone mujhe wo kitab bhej di.
by Pak101.com (few years ago!)
Muftimal Baniye Ke Bete Ko Bhoot Chad Gaya, Baniye Ne Uska Koi Ilaaj Na Karvaya.
Teen Din Baad Bhoot Khud Ek Ojha Ke Paas Gaya Aur Bola,
Bhoot: “Ojha Sahab, Mujhe Bahar Nikalo, Warna Mein To Bhukha Hi Mar Jaunga“
by Pak101.com (few years ago!)
Larka: Ro kyu rhi ho?
Larki: Mere Marks Boht kum aye hain.
Larka:kitne aye hain?
=Larki:sirf 88%
Larka: Bibi Khuda ka khof kr
Itne mei to 2 larke Pass ho jate hein.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ganje k sar par do bal the.
Dono ko aapas me pyar ho gaya,
shadi karna chahte the.
Magar nahi kar paye....
Batao kyun?
Kyun ki Bal Vivah apradh hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Qayamat k din allah pak sub ko aik
paper dega k apne apne gunah lekho
sub likh rehe honge achanak aap ki
awaz ai ge ” supply plz”! :-) )
by Mazhar Khan (few years ago!)
The doctor told Sardarji that if he ran eight kilometres a day for 300 days, he would loose 34 kilos. At the end of 300 days, Sardarji called the doctor to report he had lost the weight, but he had a problem.
"What's the problem?" asked the doctor.
"I'm 2400 kms from home."
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: "impossible" shabd mere dictionary mein
nahi hai
Banta: arey yaar, ab bataake kyaa faayda.
dictionary lete samay check karlenaa thaa na
by Tanveer Hussain (few years ago!)
LAALU JI EK MAHINA BUSH SE TRENING LEKAR VAPAS AAYE.EK DIN PHONE AAYA.LAALU JI BOLE.
"who are u"
BUSH NE KAHA.
ARE SASURA HUM BOL RAHA HOON BUSHVA?
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan 2nd Pathan Se Puchta Hy K, Yara Kya Tm Ne Generator Ma
Petrol Ki Jaga COCACOLA DALA HY?
2nd Pathan; Nhn Yara
1st Pathan: To Yeh Brrrr Brrrr Q Krta Hy?
by Pak101.com (few years ago!)
Admi:sir g me ne ap ko phone kia ap ne uthaya kiun nai.
Sardar:kiun uthata me ne 30 rupee de k jo gana lagaya hai wo kon sune ga.
by Sabir shah (few years ago!)