Ek ped per ek ullu baitha karta tha..

Ek ped per ek ullu baitha karta tha..

.
Ek din ped kaat diya gaya..

Ped bahot khush hua, kyuki ab uspar koi ullu nahi bethega..

.
.
magar us ki khushi mitti mein mil gai
kyu ki...

.
.
.
.
.
Ped ko kaat kar Pradhaan Mantri ki kursi bana di gai... aur Itihaas gawah
hai,
.
.
.
"Aaj Bhi Us Par Ullu Hi BaithtaHai...:

by Pak101.com (few years ago!) / 962 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Yar tu kisi k ghar afsos k liye

Santa: yar tu kisi k ghar afsos k liye gaya tha, itni jaldi kaise agaya?

banta: abe yaar 1 ghante baitha raha,
majaal hai jo kisi ne hans k baat ki ho.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

5 Sardar owr 1 Pathan Helicopter ki rassi se Latky howe thay
.
Pilot ne kaha ke Load zayada hai eslie 1 Fard ko koodna hoga
.
Pathan yai sun kar bola: yai qurbani mai de daita hon
.
Ye sun kar sary sardar taliyan bajany lagy

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
come so0n honey

Height of Shock

Maalkin – kya hoa tum 3 din kaam pe nahi ayi ?

Kaam wali – Mem saab maine to facebook pe status update kardia tha ke … ” Going to gaaon for 2 days ”
aapke husband ne comment b kia tha
” have a safe trip, come so0n honey ” :-P

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 bar jan mang ker to dehko

1 Bar Jan Mang K To Dekho
1 Bar Yääd Kr K To Dekho
Agar Hum Na Aye To Samaj Lena
Shehzada Sutta Peya Ae,
Ty Mobile Silent Ty Vai..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
There is nothing more expensive

There is nothing more expensive than a female tear...

when a single drop comes out,it first mixes with "loreal" eyeliner and "dior" mascara.

.

.

.

.

.

then when it come down to cheek it mixes wit "D&G blusher"..

.

.

.

and in case it touches the lips,,it gets mixed with "Maybelline" lipstick

.

.

.

this means that a single drop is worth atleast Rs.1500......)

Don't ever let girl cry......

by Mazhar Khan (few years ago!)
will u marry me!!!

18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!

This iz Cheating..

by Shak (few years ago!)
7 types of girls

THERE ARE BASICALLY 7 TYPES OF
GIRLS:::::::::::::::::::
1.HARD DISK GIRLS:
remember everything forever.
2.RAM GIRLS:
forgets about you the moment you turn her off.
3.SACREENSAVER GIRLS:
just for looking.
4.INTERNET GIRLS :
difficult to access.
5.SERVER GIRLS:
always busy when you needed.
6.MULTIMEDIA GIRLS:
makes horrible things looks beautiful.
7.VIRUS GIRLS:
these type of girls are normaly called
::WIFE::
once enters in your system don,t leave even after
format.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Sardar Was Helping His Son

A Sardar Was Helping His Son
In Filling Admission Form.

SON:
Baapu Ye “Mothr’s Tongue” Walay Box Me Kya Likhna Hai?
SARDAR: Likh De Puttar “Very Long”

by Pak101.com (few years ago!)
Gayon mein aik shakhs ka inteqaal ho gia

Gayon mein aik shakhs ka inteqaal ho gia aik saheb tazyat kay liye in kay betay kay pas gaye aur poocha marhoom ko kia bimari thi.

Betay nay jawab mein kaha burhapa khood aik bimari hai.

Woh saheb bolay: Waqai hamaray mohallay mein bhi teen char bachay isi bimari mein maray hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Bhikhari Ko Lottry lagi

1 Bhikhari Ko Lottry lagi to Us ne Mandir banwaya
2nd- Tune Mandir Q banwaya?

Bhikhari- Iske Saamne ab Main Akele hi Bheek manguga..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook