A Girl takes 100 pics in a day
A Girl takes 100 pics in a day n deletes
99 pictures. One picture that seems
better. She
uploads n comments " Aaise hi bethi thi
yar kisi ne click kar li" =D
by khalid hussain (few years ago!) / 728 views
Similar Jokes
Teacher: Shadi ke waqt Dulha ko gorhy (horse) par kion betaya jata hai??
.
Student: Last warning di jati hai ky abhi bhi waqt hai bhaag ja….
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek cockroach ka marne se phle apne qaatil se akhri alfaaz
Aao mjhe mar dalo buzdl Insan!
Tum mujh se jalte ho
Q k tumhri BV tum se nahi mujh se darti haiSmile
by Mazhar Khan (few years ago!)
Don't Try To Understand Women
Women Understand Women And They Hate Each Other ...!! -) Tounge
by Mazhar Khan (few years ago!)
Döctör ki Shädi is täräh höni chäiye
k Dr. ki shädi Hi näzär Ääy
Übtän ki jägä pölyfäx ör Mehndi ki jägä pyødin Sölütiön istämäl ki jäi
Bärät Ämbülänce mein Ääy
Or
Nikäh Høspitäl mein Hö
Täsverön ki jägä X-räy liyä jäi
or
kyä khööb Hö Ägär khäne mäin vitämin C or B ki täblets di jäi
Mehmänö kö chäi yä Cöld Drinks ki jägä Glücöse wäter ÖRS Diyä jäi
Dülhäy k gäle mn här ki jägä Stethøscøpe lätkäyä jäi
Ør Mäza tu jb aye
Dr nikah k bad bole
Next..! ;-)
by Abdul Sami (few years ago!)
Raju-tum mere sath naukar ki tarah behave karna
chodho,Warna?
Wife-warna kya?
Raju-mein do char ghar aur pakad lunga
by Pak101.com (few years ago!)
GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
"Naeei" hon
by Raju (few years ago!)
Ques: Wo konsi ek baat hai Jo Students hazaro'n saal pahly bhi kahty tay, Aaj bhi kahty hain, owr Qayamat tak kahty rahengay?
.
Ans: Bus yarr kal se parhayi shuru karunga
by inayat khan (few years ago!)
Santa Ne Apne Dost Banta Ka Mobile Dekha Aur Bola
Santa: “Bhai Kya Baat Hai, Aaj Tere Mobile Pe Bade I Love You Ke Messages Aa Rahe Hai?”
Banta Khush Hote Hue Seena Tan Ke Bola: “Kuch Nahi Yaar, Aaj Biwi Ka Mobile Utha Ke Laya Hoon Na“
by Pak101.com (few years ago!)
American: Hamare yahan shaadi e-mail se bhi hoti hai.
Laloo: Kamal hai hamare yahan to shaadi sirf female se hoti hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek pagal khali paper ko bar bar choom raha tha
Doosra pagal: Ye kya hai?
Pahla: Love letter he
Doosra: Magar ye to khali he
Pahla: Aaj kal bol chaal band he :)
by Pak101.com (few years ago!)