wife is too good.
Man : my wife is too good.
She can talk on any subject for hours.
Friend : Ahh!!! my wife is better,
She does not even need a subject to talk about.
by Pak101.com (few years ago!) / 909 views
Similar Jokes
Ek Maa boli- “Galiyo me khel-khelkar bache
kitne gande ho jaate hai”
Doosri Maa- “Haan, behanji Ab dekho na,
das bacho ke muh dhone pade, tab kahi jaakar mai apne guddu ko pehchaan payi
by Pak101.com (few years ago!)
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'
EK STATIOON PY TRAIN RUKI'
EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;
SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Doctor: Jab car aik Lady chala rhi thi... tau tum ko road se door chalna chaheye tha...
..
..
..
Mareez:: Konsi Road?? mai tau park ma leta huwa tha :D :D
HAHAHAHa
by WAQAR (few years ago!)
Total Disaster:-)
Two friends were walking but suddenly they stopped..
1St Freind: Ooh my god!! my girl friend and my wife are coming together..
Second Friend: Damn!!! Mine tooo it :-))
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor ne pathan ko samjhaya k agar wo roz 3 km chalay to 1 saal mein 50 kg wazan kam ho jayega.
1 saal baad pathan ne doctor ko call ki: wazan to kam ho gayi magar 1 problm ho gayee.
Dr: wat problm.
Pathan: khocha ham apna ghar se 1100km door pohanch gya h
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Super Bezti =D Larki:
mera bag 2500, sandal
2200 aur suit 3000 ka
hai.
Larka: bss karo, pahlay apnay
sir par dupatta sahi kar
lo 5 rupay wali poni
nazar aa rahi hai...:P
by Pak101.com (few years ago!)
Beta : 500 Rs Do na.
Papa : Kya Karega ?
Beta : Mere Sare Friends Ka A/C Hai,
Mai Bhi Khulwaunga.
Papa : Very Good. Kaha Pe ?
Beta : Cigrate Ki Dukan Par.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Golu, Molu se : aaj meri bakri ne pehla anda diya
hai! Molu : bakri kaise anda de sakti hai? Golu :
arre yaar maine apni murgi ka naam bakri akha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bus Stop Par Boy Girl Se Bola :
BOY:- Sendil To Bahot Achi Pehni Hai.
.
.
Girl :- Utar Kar Dikhau Kya ??
.
.
BOY :- Lo...
Is Se Zyada Acchi To Top Pehni Hai....:P :D
.
.
.
.
Girl Shocked - Boy Rocked
by Pak101.com (few years ago!)
God Created Millions Of Faces With Different Looks..
But When He Reached China, He Was Exhausted.
Then He Started
Ctrl C, Ctrl V, Ctrl C, Ctrl V
by Pak101.com (few years ago!)