Sardar Ko Blood Ki Zarrorat
Ik amir Sardar ko heart surgery ke liye blood ki zarrorat thi.
Ik garib Bania us ko blood donate karta hai. Sardar usko 5 crore ka inam deta hai.
Sardar ko ik bar fir blood ki zarrorat padti hai. Bania badi khushi se usko fir blood donate karta hai. Iss bar Sardar usko ik Cadburies Chocolate gift karta hai.
Bania kaaran poochta hai.
Sardar: Ab meri body me bhi Bania ka khoon dor raha hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1288 views
Similar Jokes
Teacher: Apka beta cigarate peeta hai. Aap kabhi use puchhte nahi?
Santa: Haan, puchhta hoon, par mujhe kabhi deta hi nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Conductor- Tu hamesha darwaje pe khada rehta hai, tera baap chaunkidar hai kya?
Pappu- Tu hamesha paise mangta rehta hai, tera baap bhikhari hai kya?
by Pak101.com (few years ago!)
1 moti aurat ne chor pakra aur os k opar beth gai aur nokar se boli police ko bula le aa
noker:meri chapal kahan hai?
Chor:abby meri pehan le jaldi ja yaaar
by Sabir shah (few years ago!)
Aik Train ulatnay ka Case Adalat mein tha.
Train ka Driver jo ke Pathan tha,
Us se Poocha ke tumne Train Patri se kiu Utarai??
Pathan: O yaara aik banda samnay aa gaya tha to brake marne ka time nahi tha.
Hamara Assistant ne bola ke is ke oper char ha do.
Wakeel: Phir?
Pathan: Bas woh banda Patri se utar gaya..!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Ne Ek Number Milaya, To Aage Se Ek Computrizd Female Voice Aayi.
“Apke Paas Paryapt Balance Nahi Hai”
Santa: “Arrey Balance Ko Goli Maar Janu, Tumse Baat Ho Jati Hai Itna Hi Kafi Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj pher tum nazar nai aae
pher tamannaun k phool murjhae
na jane kis jangle me kho gae tum
hum to gira ghar se pagal khane tak dekh aae .
by Sabir shah (few years ago!)
Bacha: Abu mujhe motor cyle le kar den;
Baap: Beta Khuda ne yeh du tangain kiun dee hain? ;
Bacha: Aik kick marne ke leye, aur doosri gear dalney ke leye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
She is kidding
.
.
,
this Question was asked from
Meera 2 translate it in urdu
.
.
,
Meera Answers
,
Wo Bachay de rahi hai :-D :-P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ik amir Sardar ko heart surgery ke liye blood ki zarrorat thi.
Ik garib Bania us ko blood donate karta hai. Sardar usko 5 crore ka inam deta hai.
Sardar ko ik bar fir blood ki zarrorat padti hai. Bania badi khushi se usko fir blood donate karta hai. Iss bar Sardar usko ik Cadburies Chocolate gift karta hai.
Bania kaaran poochta hai.
Sardar: Ab meri body me bhi Bania ka khoon dor raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :wo 3 word btao jo sub se ziyada bole jate hain?
Student:mujhe nai pata
teacher :shabash beta baith jao.
by Sabir shah (few years ago!)