Bahar Ka Mat Khana.
Ek bar ek ladka samosa ke bich ke aalu ko kha raha tha aur bahar ke hisse ko phek raha tha.
Dushra dost usse poochta hai ke tum samose ke sirf aalu ko kyun kha rahe hoo?
Pehla: Doctor ne mujhe bahar ke chejo ko khane se mana kiya hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 979 views
Similar Jokes
Ek pathan aasman par daikh raha tha us ne ek doosre pathan se poocha
Yara! Yeh sooraj hay ya Chand?
2nd Pathan: Pata nai.. Hum to iss sheher mai naya aaya hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
FARAZ to RAAZ Ek sawal ka jawab do..
WO KON C UNGLI HAI JIS MAI HADDI NAHI
HOTI???
RAAZ-Pata nahi??
FARAZ-DASTANYE KI.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Arjun: “Main Chidiya Ki Aankh Fod Sakta Hoon”
Rajni Kant: “Main Chidiya Ki Aankh Ki Retina Ke Blood Vessels Ke R.B.C Ke
Haemoglobin Ke Protein Ke Sixth Amino Acid Ke Hydrogen Bond Ko Fod Sakta Hoon”
Arjun: “Guru Ji, Aap To Serious Ho Gaye, Mene To Majak Mein Bola Tha“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: I Saw My Wife Going To Movie With Watchman
Friend:Didn’t U Follow Them?
Sardar: No Yaar, I Have Already Seen That Movie
by Pak101.com (few years ago!)
Girl- Dadiji Aapke Time me 10-10 Bacche kyu hote
the?
Dada- Hamare time me Bijli nhi hoti thi...
Raat ko kaun aaya, kaun gaya malum hi nahi padta
tha!! :D :P :->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
dad-exam kaisa hua?
son-Q. no 1 chhut gaya. 3 ata nahi tha. 4 karna bhul gaya. 5 nazar nahi aaya.
dad-Q. no 2 ? son-bas wahi galat ho gaya..
by Pak101.com (few years ago!)
Negro died & went heaven!
Angel-Who r u?
Negro:(2 impress her)Leonardo Di Caprio(Titanic Hero)
Angel is cnfsed & asks a frnd:abe titanic jala tha ki duba tha?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ka ?aita Awaaz ?adal ker Apnay Master ko ?all kerta Hy..
“Maira ?aita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa ?akta”
Master Awaaz Pehchan ker Ghussay ?y ?ola..
Tum kon ?aat ker Rahay Hou?
?acha Ghabratay Huay: Mairay Abbu ?aat ker Rahay Hain..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pagal Dentist Se:
Kia Dard K Baghair Daant Nikaal Letey Ho?
Dr: Nahi.
Pagal: Me To Nikal Leta Hun.
Dr: Wo Kese?
Pagal: Hee hee hee hee hee hee hee…..:-p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Preeto Pregnant Thhi Aur Usko Test Se Pata Chala Ki Ladka Hone Wala Hai,
Par Uske Agle Din Hi Wo Apne Pati Santa Ki Pitaayi Kar Rahi Thi.
Ye Dekhkar Padosiyo Ne Pucha: “Aap Ise Kyu Maar Rahi Hai?”
Preeto: “Maine Isse Hospital Se SMS Kiya Tha Ke Tum Mere
Bacche Ke Baap Banne Wale Ho, Isne Apne Sabhi Doston Ko SMS Forward Kar Diya“
by Pak101.com (few years ago!)