Jail Ko Hawalat Kyun Kehte Hain
Two friend gossips
1 Friend said : yaar Jail ko "Hawalaat" kyu kehte hain..?
.
.
2 Friend said: Kyun ki jail me khane mein sirf
"Hawa-aur-Laat" hi milti hain.
by Pak101.com (few years ago!) / 1126 views
Similar Jokes
Doctor: Did you take the patient's temperature?
Nurse: No. Is it missing?
by Pak101.com (few years ago!)
In A Party
Wife To Waiter: Where has the beautiful girl gone who was serving drinks?
Waiter: Why, you want a drink madam, I will arrange for you….
Wife: No, Actually I am searching my husband.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar (Apne Bete Se Bola):
Bevakuf…
Kaisa Machis Leke Aaya Hai
Ek Bhi Tili Nahin Jalti
Beta :
Kya Baat Karte Ho Papa
Sab Tili Test Karke Laya Hu
by Pak101.com (few years ago!)
Tumhain ye gila hai jaana k mizaaj Q hai barham…
Kaho kaisy muskuraon Mera Shehr jal raha hai.!!!
Dedicated to My beloved country ===Pakistan===
by Abdul Sami (few years ago!)
Döctör ki Shädi is täräh höni chäiye
k Dr. ki shädi Hi näzär Ääy
Übtän ki jägä pölyfäx ör Mehndi ki jägä pyødin Sölütiön istämäl ki jäi
Bärät Ämbülänce mein Ääy
Or
Nikäh Høspitäl mein Hö
Täsverön ki jägä X-räy liyä jäi
or
kyä khööb Hö Ägär khäne mäin vitämin C or B ki täblets di jäi
Mehmänö kö chäi yä Cöld Drinks ki jägä Glücöse wäter ÖRS Diyä jäi
Dülhäy k gäle mn här ki jägä Stethøscøpe lätkäyä jäi
Ør Mäza tu jb aye
Dr nikah k bad bole
Next..! ;-)
by Abdul Sami (few years ago!)
Lion- O budhia ruk, mujhe tera khooon peena hi.
Budhia- lion bhai kisi javan ladki ka pio uska khoon garam hoga,
Lion-nahi aaj mera COLDDRINK pine ka man hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Kon Banega Crorepati Main:
.
Q: What is you Father Name?
.
Pathan: Plz Options?
.
A. Dilawar
B. Changez
C. Feroz
D. Sultan
.
Pathan: Life Line 50/50
A. Dilawar
C. Feroze
.
Pathan: Audience Vote.
75% Dilawar
25% Feroze
.
Pathan: My Last Life line Phone a Friend.
.
Kisko Call Karengy?
.
Pathan: Apny Baap Dilawar Ko
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Raat light chali gayi SANTA:Aree yaar pankha
to chala doo,banta: Kar dii na paglo wali baat?
pankha chala diya to mombati bhuj jayegi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
LADKi waLe PANDiT ko: hume aisa LADKA chahiye jo kuch KHATA-PITA NA ho
PANDIT: jajman aisa LADKA to i.C.U. ya EMERGENCY WARD me miLega.
by Pak101.com (few years ago!)
Wifes insulting their husbands:
.
Pilot’s BV -ziyada uro mt, samjhe…?
Teacher’s BV – Mujhe mt sikhao samjhe…?
Dentist’s BV – Daant tod k hath mei de dungi…!
Docter’s BV – tabiyat durust kr doungi…!
MBA’S BV – Mind Yr own Business pls…!
.
.
.
CA/ACMA Candidate’s BV-
.
.
Abay phle paas toh ho phir baat karna
by hearthackervsgirls (few years ago!)