Funny Conversations In Hindi

Baap: Dekho Beta Aaj Tumari
Teacher Ki Taraf Se Muze Ek Letter Mila H.

Beta: Aap Befikar Raho,
Mai Mom Ko Nhi Batauga.


Father: 12th Krne k Baad Tum Kya Karoge.?Boy: BCA

Father: Very Good Per Ye BCA Hota kya he.?

Boy: Baap ke Cash pe Aish!

by Pak101.com (few years ago!) / 896 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

SARDAR: KAL HUM N

SARDAR: KAL HUM NAY EASYLOAD WALAY KO BEWAKOOF BNAYA

BOY: WO KASAY?

SARDAR: HUM NAY US KO 100 RS KA NOTE DYA OR NUMBER GLAT LIKHWA DYA!!!!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Mareez Nurse Se Paani Pilao

Mareez Nurse Se: Paani Pilao.

Nurse: Kya Pyaas Lagi Hai..?

Mareez Ghussay Se:

Nahi, Gala Check Karna Hai

Leak To Nahi...

by Pak101.com (few years ago!)
Kareena ka Larka Hoa

Kareena ko ladka hua ekdam kala

Saif bola tu gori main gora ladka kaise kala

Kareena boli tu hot main hot jal gaya saala

by Mazhar Khan (few years ago!)
Phool wala: Sahab ye phol apni girl frnd k liye lejyen

Phool wala: Sahab ye phol apni girl frnd k liye lejyen

Admi: meri koi girl frnd nhn

Phol wala: phr apni mengatar k lia lejyen

Admi: meri koi mengatar bi nhn

Phol wala: phr apni biwi k lia lejyen

Admi: meri koi biwi b nhn

Phol wala: Ae dunya k khush qismat insan! Meri taraf se yeh phool Muft leja.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Malika Sherawat

Malika sherawat ko airport custom par check karate huye puchha gaya madam iss tifin box main kya hain.

Malika sherawat: umm tang mat karo isme mere kapade hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Breaking News on Geo TV

Breaking News on Geo TV.

Pakistan mai loadshedding khatam

:

:

:

:

:

Abhi itna hi suna tha k light chali
gae :-(

by Mazhar Khan (few years ago!)
Wo Aaj Be Sardi Me Mar Rahi Hay

Wo Aaj Be Sardi Me Mar Rahi Hay,

Kisi Ne Aik Bar Usy Kaha Tha,

Tum Sweter K Bina Katrina Kaif Lagti Ho

by Pak101.com (few years ago!)
Shadi Main Ladki Ko Itna Kyon

Shadi Main Ladki Ko Itna Kyon Sajaya Jata Hai?


Any Guess?

.
.
.
.

OK

I'll Tell You...

"MAAL" Jaisa Bhi Ho.
Packing Achi Honi Chahiye. :

by Pak101.com (few years ago!)
Maths vich fail kyu hoya

Santa:"Maths vich fail kyu hoya"..

SON:1st day Tchr kendi 5+3=8..

Agle din kendi 6+2=8..

fir kendi 4+4=8
ullu di pathi khud confusd hai menu ki padaeygi..:-

by Pak101.com (few years ago!)
1 Building k 100th Floor par 3 Dost rehte the.

1 Building k 100th Floor par 3 Dost rehte the.

1 din Lift khrab thi, Unhon ne Sirrhiyon se uper janey ka faisla kiya.
Boriyat se bachney k liye ye Decide kiya k

1st Friend kisi Jung ki story sunaye ga,
2nd koi Funny story, aur
3rd koi Sad story.

1st ne Jung ki story sunai aur 50 floor tak pohanch gaye,
2nd ne Funny story sunai aur wo 99 floor tak pohanch gaye,

Phir 3rd Sad story sunaty houy rony lga aur kaha k GADI DI CHABI FLAT VICH REH GAI A

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook