Auto Me Takli
Sardar 1: Yaar Ye Autometacily Kya Hota Hai?
Sardar 2 : Simple Yaar, Jab Koi Ganji Aurat Auto Me Baith K Jaye to Use bolte hai "Auto-Me-Takli"
by Pak101.com (few years ago!) / 2702 views
Similar Jokes
Sharabi DAARU se tang aa gaya
Aur botlain tornay laga
1st tori or bola:
Teri waja se meri nokri chali gai
2nd tori or bola:
teri waja se mera ghar tabah hua 3rd tori
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Gupta was driving car very rashly. Traffic police caught him.
Gupta – Sir, I’m learning driving.
Police – Without teacher?
Gupta – Ya, its correspondence course!
by Pak101.com (few years ago!)
santa: muje mere car me nayi battery lagwani hai
shopkeeper: Exide laga du ??
.
.
Santa: ek-side kyu be, jab paise pure de raha hun to dono side laga k de
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ka Gadha Gum hogaya: Wo khushi Me nachne Laga. 1 Aadmi Ne pocha is me khushi ki kia baat hy? Pathan: O yara agar ham gadhe pe betha Hota To Ham b Gum hojata.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Ship 300 pagalo ko le ja raha tha. Bina Ship doobe sabhi doob gaye
.
.
Kaise ??
.
?
.
?
.
Ship band ho gaya tha
.
or
saare pagal dhakka dene ke liye utar gaye.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Clinic k aage lambi line thi,
1Aadmi bar-bar line me ghusta tha,
par log usko pakar k piche phek dete the
Admi:"Lage raho, Saalo clinic hi nahi kholunga"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Sir 15 Din Ki Chhuti Chaiye
Boss:15 Din Ki Chhuti Kyun Chaiye?
Pathan: Cousin ki Shadi Hai.
Boss: Cousin Ki Shadi Mein15 Din Chhuti Kyun?
Pathan: Cousin Ki Shadi Mujh Se Ho Rahi Hai…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Baar Pati-Patni Mein Ladayi Ho Gayi,
Unki Aapas Mein Baat-Cheet Band Thi,
Ek Din Subah Pati Ko Kisi Kaam Se Office Jaldi Jaana Tha,
Usne Raat Ko Paper Par Likha: “Mujhe Subah 5 Baje Utha Dena”
Aur Paper Patni Ke Takiye Ke Paas Rakh Diya,
Subah 8 Baje Jab Wo Utha To Dekha Uske Upar Bahut Saare Paper Pade The,
Aur Likha Tha:
Uth Jao 5 Baj Gaye Hai,
Please Uth Jao, Warna Late Ho Jaaoge
Arrey Pahle Hi Bahut Der Ho Chuki Hai, Ab Uth Bhi Jaao
by Pak101.com (few years ago!)
Grl in Burkha!!
Boy-Kaha ja rahi ho meri jaan!
Grl-Tere Ghar,
Boy-Main bhi aata Hu
.
.
.
.
.
.
Grl-Aaja beshram, Ammi ko bataungi
Apni
bahen ko Chedta hai….lolz
by Mazhar Khan (few years ago!)