Height of Innocence
Kid (on phone): Madam, My son will not come to school today !
.
Madam: Who are you?
.
Kid: My Papa Speaking !!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 941 views
Similar Jokes
Sardar Ke Betay Ki Roti Pr
Sy Chooha Ghuzer Ghaya.
Son To Sardar: “Hun Me Ae Roti Nae Khani”
Sardar: “Kha Ly Putar, Choohy Nay Kehra Jutti Pai Hue C” ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Kon kehta hai k Pakistan me job nai milti
Ye lo Jharu
\\\\|////
\\\|///
\\|//
\|/
|
Or shandar career ka aghaz karo.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Ki Wife Ka Baby Hone Wala Thha So Hospital Mein Admit Thhi.
Nurse: “Mubarak Ho Aap Ke Ghar Ladka Paida Hua Hai”
Santa: “Wah Ji Wah Kya Technology Hai, Biwi Meri Hospital Hai, Aur Bacha Mere Ghar Paida Hua Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Mujhe beemari hai.
Na khaaon to Bhook lagti hai.
Na Soun oto Neend aati hai.
Aur ziyada kam kar loon to thak jata hoon.
Doctor: Saari raat dhoop mein baitho theek ho jao gay.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Maa doctor se phone par- Mere bache ko current laga hai main kya karun
Dr.- Pehle Aap allah ka Shukr ada kare ki Aap ki taraf Light aa rahi hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Increase its size Stretch it more Exercise it more Bigger the better B'coz nothin looks better on ur face than THAT NAUTY SMILE
by khalid hussain (few years ago!)
pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GOLU:Dehaat se aye ek admi ko english ke sirf do words aate the, phir b usne shehar ja ke lakho rupye kamaye. MOLU: Kaunse words
GOLU: HANDS UP
by Pak101.com (few years ago!)
Once Santa was busy reading the prices of shares on TV, suddenly, his servant came and shouted:
Sir ur wife fell down.
Santa: Sell her immedidate
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Emotional Atyachaar-
GF- Mai ro ro k tere liye jaan de dungi
BF-Ok ro le jitna rona hai par 1 buket bhar k rona
mujhe nahana hai
by Pak101.com (few years ago!)