Apni jan ka msg
Maa: Kia kar rahy ho beta??
.
Beta: Maa parh raha hon
.
Maa: Very good beta, kia parh rahy ho??
.
Beta: Apni jaan ky msgs !!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 933 views
Similar Jokes
'Teacher: Batao k chooza anday se kese nikalta
hai?
Sardar: Miss, eh gal imoportant ni..
Sochan wali gal ay eh k oh anday vich warya kinj?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa found answer to the
most difficult question ever-
What comes first the chicken or the egg ?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega !
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Sardar Jab Bhi Kapray Dohta
Tu Bht Zor Ki Barish Ho Jati
Aik Din Bht Dhup Nikli
To Sardar Ny Shukar Kiya Aur Dukaan Say
SURF Lenay Chala Gaya,
Jb Dukaan Mai Enter Hua To,
”Badal” Bohat Zor Say Garja,
Sardar Ne “BAADAL Ki Tarf Dekh Kr Kaha:
KIDHR??
Main Te Nimko Lain Aya Wan:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa goes 2 a Library & asks 4 book 'Psycho - The
Rapist'
The Librarian searches 4 a while cums back slaps &
says"
Idiot,the book is called Psychotherapist..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 admi 2 Cigarettes pee raha tha
BV: 2 Cigarette Q pee rahe ho?
Admi: dost ki yad aa rahi hy, 1 meri aur 1 mere dost ki
kuch din baad admi 1 Cigarette pee raha tha.
BV: Dost ko bhool gaye kya?
Admi: Nhi bewaqoof, mene Cigarette peena chorr di hy ab sirf dost ki pee raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Dudh ke saath do roti kha raha tha
guess why?
kyonki Doctor ne kaha tha halka khana lena hai
jaise Dudh, Double Roti
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A pathan child was weeping. Teacher asked what happened.
Child replied, “Our school bell has broken.”
Teacher said, “Why r u weeping?”
Child replied,” How school will off now?”
by Pak101.com (few years ago!)
Ik din ik pathan sabzi leenay gaya or woh sabzi mandi pohncha to dekha kafi deer se sabziwala sabzi ko pani laga raha hai akhir tang aaker us ne sabzi walay see kaha jub yah timtor hosh main ajayeen to 2 kilo tol dena.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Pappu Bahut Jorr-Jorr Se Ro Raha Tha To Uski Maa Usse Puchte Hai.
Maa: “Alle Alle Mera Beta Kyu Ro Raha Hai?”
Pappu: “Dad Ne Mujhe Kissi Nahi Di”
Maa: “Tumne Unko Table Nahi Sunaya Hoga”
Pappu: “Baazu Wali Aunty Ko Kounse Tables Aate Hain?“
by Pak101.com (few years ago!)
Q-Insan or janwar k bacho me kya fark hota H
An-Ullu k bache bade hokar ullu,Gadhe k Gadhe Bante H
jb ki Insan k bache Gadhe,Ullu dono ban Skte H
by Pak101.com (few years ago!)