Mere 50 Rs Wapas Dedo

Mere 50 Rs Wapas Dedo
Sante ek sadhu se mila.

Sadhu:Kuchh daan karo bachcha.
Santa ne 50 Rs. de dia

SADHU Khush ho ke:Mang beta, kya chahiye?

Santa:Baba, mere 50 Rs wapas dedo

by Pak101.com (few years ago!) / 857 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Molvi jamaat se pehlay bola

Molvi jamaat se pehlay bola: “Kisi ka paon saff se agay
nhi hona chahiey.

Peechay kharay aik punjabi ne kaha: “Q “no ball” ho jaye gi?

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Delhi se Meerut ja raha hota hai

Santa Delhi se Meerut ja raha hota hai
Suddenly Santa bolta hai: Jaldi chalao, fast nahi to hame kachhe raste se jana parega
Driver: Kyon
Santa: are bewkoof padha nahi, Ye sarak to Haridwar jaane wali hai, pata nahi kabh chali jaye

by Pak101.com (few years ago!)
Mufeed mashwara

Zindagi me agr bahut pareshan ho to lambi rasi lo aur darhkht pe bandh k



jhola jholo.
Enjoy karo pagal zindagi keemati hai

by Sabir shah (few years ago!)
What Do You Want For Your Birthday?

Dad : Son, What Do You Want For Your Birthday?

Son :Not Much Dad
Just A Radio With A Sports Car Around It

by Pak101.com (few years ago!)
Accessories

Ek Pathan hamesha Apne Mobile Ke Saath 1 Scissor
Rakhta Tha,
Kisi Ne Poocha??
“Khan Saab Ye Konsi Science Hai ?”
Pathan: : O Yaara Kabhi Kabhi Call Katna Bhi Par
Jata Hai Na.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Khane ki cheez

Husband shoping kar k aya
Wife ne darwaza khola
Husband:ye daba utha lo

Wife:is me zaroor mere khane ki cheez ho gi
Husband:han mere jote hain

by Sabir shah (few years ago!)
Common Sense

Pathan aur Sardar paani peenay gai,
glass ulta para hua tha
Sardar: Khan Sahab iska to moo hi
band hai.
Pathan: Haan yar yeh to neechay se b
toota hua hai…

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
My friend thinks he is smart

My friend thinks he is smart. He told me an onion is the only food that makes you cry, so I threw a coconut at his face.

by Pak101.com (few years ago!)
When someone touch

When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's
Ignorance.
When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.
When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le
beta "BHOOT" hai. :-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
SMS Package Khatam

Teacher: Aaj pehli bar tum class mein

baaten ker rahey ho, Humesha

tum nazren jhuka ke mere lecture sunte thy.

Madam: Aaj Mera SMS package khatam ho gaya hai :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook