Mere 50 Rs Wapas Dedo
Mere 50 Rs Wapas Dedo
Sante ek sadhu se mila.
Sadhu:Kuchh daan karo bachcha.
Santa ne 50 Rs. de dia
SADHU Khush ho ke:Mang beta, kya chahiye?
Santa:Baba, mere 50 Rs wapas dedo
by Pak101.com (few years ago!) / 857 views
Similar Jokes
Molvi jamaat se pehlay bola: “Kisi ka paon saff se agay
nhi hona chahiey.
Peechay kharay aik punjabi ne kaha: “Q “no ball” ho jaye gi?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Delhi se Meerut ja raha hota hai
Suddenly Santa bolta hai: Jaldi chalao, fast nahi to hame kachhe raste se jana parega
Driver: Kyon
Santa: are bewkoof padha nahi, Ye sarak to Haridwar jaane wali hai, pata nahi kabh chali jaye
by Pak101.com (few years ago!)
Zindagi me agr bahut pareshan ho to lambi rasi lo aur darhkht pe bandh k
jhola jholo.
Enjoy karo pagal zindagi keemati hai
by Sabir shah (few years ago!)
Dad : Son, What Do You Want For Your Birthday?
Son :Not Much Dad
Just A Radio With A Sports Car Around It
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan hamesha Apne Mobile Ke Saath 1 Scissor
Rakhta Tha,
Kisi Ne Poocha??
“Khan Saab Ye Konsi Science Hai ?”
Pathan: : O Yaara Kabhi Kabhi Call Katna Bhi Par
Jata Hai Na.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband shoping kar k aya
Wife ne darwaza khola
Husband:ye daba utha lo
Wife:is me zaroor mere khane ki cheez ho gi
Husband:han mere jote hain
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan aur Sardar paani peenay gai,
glass ulta para hua tha
Sardar: Khan Sahab iska to moo hi
band hai.
Pathan: Haan yar yeh to neechay se b
toota hua hai…
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
My friend thinks he is smart. He told me an onion is the only food that makes you cry, so I threw a coconut at his face.
by Pak101.com (few years ago!)
When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's
Ignorance.
When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.
When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le
beta "BHOOT" hai. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Aaj pehli bar tum class mein
baaten ker rahey ho, Humesha
tum nazren jhuka ke mere lecture sunte thy.
Madam: Aaj Mera SMS package khatam ho gaya hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)