sunday and I have to enjoy

Husband: Today is Sunday & I have to enjoy it. So i bought 3 movie tickets.

Wife: why three?

Husband: 4 u and ur parents.

by tanveer hussain (few years ago!) / 957 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Different roles of Funny Man

Different roles of Funny Man in life: Sagai ke time
superman,,Shadi ke time Gentleman,15 saal baad
Watchman,25 saal baad Doberman.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
KG girl & boy

KG girl & boy..
.
.
Boy:"Can i kiss ur hand...
.
.
Girl:"why ?? Are my lips poisonous.. ??
.
.
.
.
Boy:"ale mai to pogo dekhta hu,
ye to HBO dekh ke aai hai..:p :O :D

by Pak101.com (few years ago!)
Train me yaar raat bhar

Santa:-Train me yaar raat bhar neend nhi aayi upar ki seat mili thi.
Banta:-To seat xchange kar leta.

Santa:-Kisse karta niche ki seat pe koi tha hi nhi!:

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan se takkar ho gai

1 hindu road pe ja raha tha ke pathan se takkar ho gai..
Hindu : shamma cahta hun
Pathan : shama to hum bhe chatay hain lekn is ka baap nahe manta

by Pak101.com (few years ago!)
Pyar Kab Hota Hai?

Patni Ne Pati Ko Awaj Dete Hue Kaha: “Suno, Kya Aap Kitchen Se Garam Masala Le Kar Ayenge?”

Pati Gaya Aur Dhudne Ke Baad Bola: “Yaha Par To Nahi Hai”

Patni: “Mujhe Pata Tha Aapko Nahi Milega Isliye Main Pehle Se Hi Le Aayi Thi“

by Pak101.com (few years ago!)
Apni behan ko cherta hai...

BOY to GIRL:Oye Hoye Kaha Ja Rai Hai
GIRL:-Tere Ghar
BOY:-Mai Bhi Ata Hu
GIRL:-Aja Besharam Ammi Ko Bataugi Apni Behan
Ko Cherta Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Station Jany K Kitne Paise Logay?

Pathan: Station Jany K Kitne Paise Logay?
Ricksha Wala: 50

Pathan: 20 Lelo

Ricksha Wala: 20 Main Kon Le Ker Jayega.

Pathan: Tum Peeche Betho Hum Le K Jayega.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar kafi dair door ki ladki ko ghoor rha tha

Sardar kafi dair door ki ladki ko ghoor rha tha

Tang aa k larki ne hath se LANAT ka ishara kiya Sardar dost se bola:

Le fair 5 waje da time fix hoya e

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: darling, tumhara naam

Boy: darling, tumhara naam apny haath py likhun ya dil py ??
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl: idhar udhar kio likhty ho..!!

ager sacha pyar karty ho to apni property k papers py likh do =

by Pak101.com (few years ago!)
Santa batao ‘M’ for kya hota hai?

Teacher : Santa batao ‘M’ for kya hota hai?MSanta : Sir, Mother!

Teacher : Right! Aab batao W for kya hota hai?

Santa kuch sochne lagta hai
Teacher : Santa kya soch rahe ho?

Santa : Sir, mein yeh soch raha tha ki Maa ulti kaise ho gayi?

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook