Sardar was busy removing a wheel
Sardar was busy removing
a wheel from his auto.
A man asks sardar why are
you removing a wheel from your auto.
sardar : Cant you read the board.
Parking is only for 2 wheeler
by tanveer hussain (few years ago!) / 891 views
Similar Jokes
Agar Question paper tough lagy
Ya samaj mai aye tu
Ek gahri saans lo, owr zor se chilawo:
.
.
"Kameeno fail hi karna hai tu exam kion laity ho…"
by inayat khan (few years ago!)
Gusse Ka Aana "Mard" Hone K Nishani Hai...
.
.
.
.
Magar...
.
.
.
.
.
.
.
.
Gusse Ko Pee Jana
"Husband" Hone Ki Nishani Hai...!! :D
by Pak101.com (few years ago!)
Abhi bole to bhai ko tere SMS nahi aarele, Bhai ka khopdi boht tight he, Bol nikalu kya tera luky draw? bole to do-char SMS chipka dal mamu. Sender… Circuit Bhai!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa 60th Birthday
Banta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya he?
Santa-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Angrez ko raat me bahut machhar kaat rahe the... Usne gusse me aake saari light band kardi. tabhi room ek jugnu aaya.
Angrez: Ohhhh no!!! India ka macchar sala ab torch leke dhund raha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Modern world-Ek aadmi ka Ye Sun Kar Heart fail Ho Gaya Jab uski Kaam Waali Baai Ne Kaha, Sahab!Orkut Pe Mujhe Bhi Add Karlo;-)
by Pak101.com (few years ago!)
1st girl- my dog is smart! At 9 am he takes newpaper from newpaper boy nd brings it to me.
2nd girl- I know.
1st girl- how?
2nd girl- my dog told me!!
by Pak101.com (few years ago!)
Maa Bete Se:Uth Jaa Kmbakhat
Dekh So0raj Kb Ka Nikal aya Hy..
Beta:To Kya Hua Amma
Wo Sota B To Mjh Se Pehle Hy
by Pak101.com (few years ago!)
It Was Back Wen All The Riots Were On And Ben The
New 18 Year Old Police Officer Was Called Up Front
Row Of The Riot pack. He Was All Siked Up For It
Until All The Riot Was Charging At Him So He Got
So Scared He Just Turned Back Closed His Eyes
And
by Tanveer Hussain (few years ago!)
College ki girls ne strike ki.BOys ne bhi unka sath diya.
Girls ne zor se kaha “hamari mange”.Boys ne piche se kaha “SINDUR se bharo”.
by Pak101.com (few years ago!)