Phele hi 3 bhate hue hain
Santa, Banta & Bobby were going on a motorcycle.
Policeman gives hand to stop.
Santa Shouted: Oye pagal,pehle hi 3 bethe hain tu kahan baithega
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 859 views
Similar Jokes
Train Main 1 Machir 1 chiness k sar pe baitha , wo usko pakar k kah gaya
phir ek machir Kanjus pe baitha , usne pakar k chiness se pucha "Khareedo Gaye?"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, it's your lucky day,
I found the rubberband!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
That awkward moment when you
see a beautiful girl at a wedding
and then she shouts
Neee Bushra !! Ami nu puch, Boti
Waddi Pani ae ke nikki ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aunty: Arrey beta tum kitne badey ho gaye ho
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Beta: Haan aunty, aur koi option hi nai tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Larki Se: I Love You.
Larki: Tameez Se Baat Karo.
Pathan: "Assalam-o-Alaikum"
I Love You Baaji.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Budha Budhi Ki Kahani
1 budha aya
7 me 1 budhiya ko laya
Hotel me ja k waiter ko bulaya
Dono ne apna-apna order mangaya
Pehle budhe ne khaya
budhiya ne pankha hilaya
Fir budhiya ne khaya
budhe ne pankha hilaya
Ye dekh k Waiter sharmaya or usne farmaya
Ai Laila Majnu k Maa Baap
Tum dono me itna pyar hai to khana 1 sath Q nhi khaya?
Is par
budhe ne farmaya
Beta tera sawal to nek hai
Par hmare pas Daanto ka set sirf ek hai:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Malik: Abhi tak tujh se machar nahi maray? Mairy kaano'n mai gunguna rahay hain
.
Nokar: Sahib! Mai ne machar mar deye hain, yai tu unki bewiyan hai jo bewa ho kar ro rahi hain
by Pak101.com (few years ago!)
chooha Billi Se Darta Hai
Billi Kuttay Se Datrteee Hai
Kutta Aadmee Se Darta Hai
Aadmee
Biwi Se Darta Hai
Or
Biwi Choohay Se Dartee Hai
Hai Na Dunya Gol !!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek student ne tamam sawalon k sahi jawab diye magr osy fail kar dia gya. Sawalon k jawab ye the
.
1.Tipu sultan kis larai man shaheed hoy?
Ans: apni last larai mn
.
2.Aelan-e-azadi par dastakhat kahn hoye?
Ans:safhay k aakhir mn
.
3 .Talaaq ki bari waja kia hoti he?
Ans: shadi
.
4 .daryae sind kahan behta he?
Ans:zameen par
.
5 .Aap 8 logon mn 3 aam kesy divide karen ge?
Ans:milk shake bana kar
;-(;-(theek to bataya tha .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: What Is The Cost Of Hair Cut? Barber: Rs
20
Sardar: Then What Is The Cost Of Shaving?
Barber: Rs 10
Sardar: Oh! Ok Plz Shave My Head!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)