Class ko der kyu pahunche?
Principal: class ko der kyu pahunche?
Student: sir, gaadi puncture ho gaya tha
Principal: to tumhe bus mein aana tha
Student: socha tha sir, lekin aapki beti sunti hi nahi ha
by Pak101.com (few years ago!) / 957 views
Similar Jokes
In A Cricket Ground..
Security :
Cricket Match Is Over Now
Why R U S til Sitting?
Santa:
Oye…Yaar..
I Am Waiting For Highlights!
by Pak101.com (few years ago!)
English Paper! Sardar ko jumly bnany thy.
1: "WHAT"
Tania ko Ali k saath daikh kar Asim k mathay par
"WHAT" par gaey.
2: "KILL"
Arif ne deewar main "KILL" thoak k tasveer tang
di.
3: "MY"
Hum ne ghar k kaamon k liye aik "MY" rahki hoi
hai.
4: "DIG"
Paon phisal janay ki wajah se Aslam neher main
"DIG" gya.
hahahahahahaha wah sardar G...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A student waz asked to write a signboard 4 da traffic rules near the school
He wrote:Drive carefully!Dnt kill the students,wait for the Teachers!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar:
Tum Shadi Shuda Ho?
Pathan:
Han, Humara Aurat Say Shadi Hua Ha
Sardar:
Bewakuf, To Kia Mard Se B Shadi Hoti Ha
Pathan:
Han Humara Bahen Ka Hua Ha.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband was throwing knives on his wife’s photo,
while wife was out.
No knife hit wife’s photo!
Suddenly wife called, Hi honey, what’s up?
Husband: MISSING YOU DARLING
by Pak101.com (few years ago!)
father: Tumhari mmumy ne mera dil tod diya, isliye mai sharab p rha hu.
sonu:mummy ne meri pocket money b rok d, isliye mere liye b 1 glass lagao papa.
by Pak101.com (few years ago!)
A girl and Sardar were in love
Larki: Sardar jee ap mairi bilkul parwa nahi hai!
.
Sardar: Oye Pagli ! pyar karnay walay kesi ki parwah nahi karay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Son: Aj accident hua, uff marte marte bach gya,
Dad: Tumhari he galti ho gi,
Maa: mera beta, thek to hai na tu?
Sis: bhai koi chot to nahi ayi?
Bro: yaar dihayan se chalaya kar,
Lover: Tume mera zara bhi khayal nahi?
Frnd O shit, biryani khate khate reh gye
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: “Shadi ke shuru me jab main khana paka ke lati thi aap zyada mujhe khilate or khud kum khaty the, Par ab aisa kyo nhi hai” Husband: “kyo ki ab tumhe khana pakana aa gaya hai”
by Pak101.com (few years ago!)
Pessenger: Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan: Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger: Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan: Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta
by Mohammad Ali (few years ago!)