I hate Cigarettes
Girl: I hate Cigarettes .. I never touch it..
Boy: Me too hate Cigarettes. I always burn it.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 986 views
Similar Jokes
Baap: Afsoos ke tum imtihan mai fail hogaye !!
.
Beta: Kia karta, sary sawal sood par tay, owr sood haram hai !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: Main bazar ja rahi hoon, mujhe 50 Rupay ki zaroorrat hai!
Husband (ghusay se): Tumhen Rupay se ziada aqal ki zaroorat hai!
Wife: Aapse wohi cheez mangi hai, jo aap k pass mojood hai!
by tanveer hussain (few years ago!)
Santa Hair cutting k kitne lete ho?
Banta Barber:- Rs 30
Santa:- Shaving ke?
Banta:- Rs10
Santa:- Shave My Head
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nepolian ek Sardarji ko bade garv se kehata hai : Mere dictionary mein impossible word hi nahi hai.
Sardarji bolata hai : To pahele hi acchi tarah se dekh lene ka na sab word hai ke nahi, aage se word rahenge wohi dictionary le.
by Pak101.com (few years ago!)
As he lay on his deathbed, the man confided to his wife, "I cannot die without telling you the truth. I cheated on you throughout our whole marriage. All those nights when I told you I was working late, I was with other women. And not just one woman either, but I've slept with dozens of them."
His wife looked at him calmly and said, "Why do you think I gave you the poison?"
by Mohammad Ali (few years ago!)
achi Baat to Sabko Acchi Lagti hai
dosto
.
.
.
Lekin Jab Tumhe Kisi ki Buri Baat bhi
acchi Lage to Smjho k Tumhe Pyar
.
.
.
Nahi hua
ZALEEL hone ki Aadat ho Gai hai...
by itrat batool (few years ago!)
Pappu: I am finished with my girlfriend.
Bunty: But why?
Pappu: She's cross-eyed and she was seeing someone else
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: Mere sath chalogi
Girl: Kidhar
B:Aap jidhar bole udhar
G: Thik h,shopping chalte he
B: Kasam se "DIDI" apse mazak karna bhi Gunha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:- can i hold your hand?
girl- no...boy:- why?
girl:- because it hurts when
you leave it...
.
.
.
boy:- baap re...
i am acting but..
she is overacting
by Pak101.com (few years ago!)
Dr: Apka weight kitna hai?
Patient: Chashme ke sath 75 kgs.
Dr: Aur bina chashme ke?
Patient: Woh bina chasme ke toh mujhe dikhta hi nahi...
by Mazhar Khan (few years ago!)