Banta pair pey charha to upar baithey
Banta pair pey charha to upar baithey
Bandar ne poocha: Upar kyon aaya?
Banta: Apple khane.
Bandar: Yeh to aam ka pair hai.
Banta: Pata hai, Apple saath laya hoon.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 893 views
Similar Jokes
Afghanistan mein posted saabiq amreeki general McChrystal dismiss honay ke baad apnay hajjaam se baal katwa raha tha, hajjaam baar baar kahta.."Taliban.....Afghanistan"
Teen chaar baar sunnay ke baad saabiq jeneral ne hajjaam ko toka:
"ye tum har thorhi dair baad kion kahtay ho "Taliban, Afghanistan"?
hajjam haath jorh ker bola:
"sir, aap ke baal jism se chipkay huway hein, jub mein Taliban or Afghanistan ka naam leta hunn to khof se aap ke baal kharhay ho jaatay hein or yunn mein aasani se baal kaat leta hunn."
by Pak101.com (few years ago!)
Wife shopping karke wapas aayi,
To husband wife se samaan laate hue bola,
“Zaror Tm Mere Khane K Lye Kch Lai Hogi?”
Wife : Bilkul theek kaha, esme mere new sandel hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:aik kala bulb dena.
Dukandar:kala bulb ka kia karna hai?
Sardar:dopahir me sone k lye andera karna hai.
by Sabir shah (few years ago!)
GOLU:Meri billi mar gai
MOLU:kese mari
GOLU :Maine use nahala diya tha
M- nahalne se b kahi billi marti h
G-Maine nahalane k bad use nichod b thi
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- Jado mai chota c,menu ik kuri nal pyar ho gya,te mai usde 4 bhrawa nal gal v karli c.
Banta-Fer ki hoya?
Santa-aje tak siddha tureya nai janda.
by Pak101.com (few years ago!)
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'EK STATIOON PY TRAIN RUKI'
EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;
SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pakstani Walima me khana khane k 2 rules:
One: Pehli bar is tarha khao k doosri bar milega nhi
Two: Doosri bar is tarha khao k pehli bar mila hi nhi tha ;-)
by Abdul Sami (few years ago!)
3 Best Things in Life
.
.
.
.
.
1. Raat ki Neend
.
.
2. Dopahar ki Neend
.
.
3. Subah ki Neend …
by Pak101.com (few years ago!)
Chaman told his friend, “Yaar ek ladki mujh ko hans ke dekh rahi hai"
Naman: Sahi se dekh, hans ke dekh rahi hai ya dekh ke hans rahi hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Tere result da ki banya?
Pappu: Miss kendi aey es class wich ik saal hor laggay ga?
Santa: Saal pavain 2,3 lag jawan par fail na hovin mera puttar.
by Pak101.com (few years ago!)