a raha hai Pakistan
25th december se a raha hai Pakistan
Ghambir: Mera koi puuchay to bol dena abhee abhee kholi ke saath bahir nikla hai ….
phone ghar per hi bhuul gaya hai
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 869 views
Similar Jokes
Ho nhi sakta k mujay teri yaad na aye,
bhool k bhi bhulaon wo waqt na aye,
Tum bhulo to tumhen agli sans na aye
Me bhoolun
.
.
.
.
.
.
Chal koi gal nai Banda bhool bhi jata hai…;
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nayi Aayi Dulhan Ko Saas Apne Pass Bitha Ke Samjha Rahi Thhi.
Saas: “Beti Ab Tum Mujhe Apni Maa Or Apne Sasur Ko Pita Hi Samjhna”
Tabhi Darwaje Par Ghanti Baji, Bahu Ne Darwaja Khola To Pati Aaya Tha.
Saas: “Kon Aaya Hai Beti?”
Bahu: “Maan, Bhaiya Office Se Aaye Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
A girl was visiting her blonde friend, who had acquired two new dogs, and asked her what their names were.
The blonde responded by saying that one was named Rolex and one was named Timex.
Her friend said, "Whoever heard of someone naming dogs like that?" "HELLLOOOOOOO......," answered the blond. "They're watch dogs!"
by Pak101.com (few years ago!)
Snta Ki Chappal Chori Ho Gyi
Wo Qabristan Paucha Or Waha Baith K Kehne Laga
Chor Ko Kaha Dhundne Jaye Ek Na 1 Din To Yaha Ayega Hi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ram Chandra Keh Gaye Siya Se Aisa Kalyug Aayega.
Wah Wah..Ram Chandra Keh Gaye Siya Se Aisa Kalyug Aayega
Volume Kam Kar Pappa Jag Jayega
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar g p.c.o gaye aur jate hi p.c.o wale ko 3 zordar thapar mare?
Q k
shop pe likha tha ,ptcl number dail karne se pehly 3 lagaen
by Sabir shah (few years ago!)
Friend:sardar g ap ki bv ko chamr jaye to ap kia tareeqa karen ge
sardar me ki karna jin di apni galti hai ap bughtay ga.
by Sabir shah (few years ago!)
1 sardar ne mobil
1 sardar ne mobile k sath ek kenchi b le li.
Kisi ne pocha
"sardar g a keri science a"
sardar: o yar kadi kadi call katni v pe jandi aa
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Maa: Baal kyu nahi katwata..??
.
.
.
Ishant Sharma: Yo Mom Its fashion..
.
.
.
Maa: Wo to theekh hai par Log Teri Behen ke liye aate hai..
aur Tujhe Pasand kar jate hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Mein apni wife se divorce chahta hu. Voh mere se 6 mahine se boli nahi.
Lawyer: Dubara soch lo, aisi wife kismat valon ko hi naseeb hoti hai.
by Pak101.com (few years ago!)