jahaz jab urta he to
Sardar: yar jahaz jab urta he to uske gate q bnd ho jate he
Pathan: kafi der sochne ke baad
.
.
.
.
.
Yar koi juice ya kulfi wala na charh jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 845 views
Similar Jokes
Kabhi kehta tha dost mera ke
“Jaan bi maango to hazir hay ”
Aaj apni Biwi ko jan ketha hay
Aur maangta ho tu galiyann deta hai …!
Matlabi saala……
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Bholu Kal absent kyo they…
Bholu: Teacher Kal Gir gaya tha or lag gayi thi
Teacher: Kanah gire they or kahan lagi
Bholu: Bed Pe gira or Annkh Lag gayi….
by Pak101.com (few years ago!)
Trainee Doctor: Dekhiye aap dariye mat Main Hoo Na
Patient: Wahi toh mera sabse bada dar hai doctor…
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan by mistake goes into ladies toilet:
All ladies suddenly stand up!
Pathan: IZZAT DIL MAY HO BUS YEHI KAFI HAI......
BETHO BETHO
by Abdul Hannan (few years ago!)
Memon : Toothbrush Dena
Mere Brush Ka 1 Baal Toot Gaya Hai
Dukandar : Aik Baal Toota To Naya Q Le Rhe Ho
Memon : Jo Toota Hai Na Wo Akhri Tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa> What is deffirent between COFFY shop & WINE shop
Banta> coffy shop is the starting point of LOVE and wine shop is last point of LOVE
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek bacha mummy se pitne k baad,
Papa kabhi aap jungle gaye ho ?
Papa- Nahi beta
Bacha- Phir aap itna khofnaak item kahan se pakad laye
by Pak101.com (few years ago!)
Jyotish:Tumhri life men 14 larkyan ayen gi
Boy" Oh yess... What a life!"
Jyotish: Ziyada khush mat ho.
1 Biwi or 13 betyan hongi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Larka Bike Par Ja Raha Tha..
Bike Ka Tyre Bhains K Gobar
K Beech Mein Se Guzer Gya,
Qareeb Kuch Larkiya Khari Thi.
Unho Ney Taliyan Baja K Kaha:"Happy Birthday To U"
.
.
.
Larka Ruka Or Bola:
serf Wish Karney Se Kaam Nahi Chaley Ga..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
father-1 2 3 4aaaaaaaa 5 6eeeeee........
son-papa ur counting is wrong bcoz counting mai abcd nahi ati
father-beta mai counting nahi tumhari mummy ke punch count kar raha huin
by Pak101.com (few years ago!)