jahaz jab urta he to
Sardar: yar jahaz jab urta he to uske gate q bnd ho jate he
Pathan: kafi der sochne ke baad
.
.
.
.
.
Yar koi juice ya kulfi wala na charh jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 846 views
Similar Jokes
Sardar Ji and Umbrella
Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrella me hole kyun?
Sardar bola, Oye barish ruk jayegi to pata kaise chalega.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik dafa do dost jungle main ja rahe the ke sher a gya ailk to darakht pr charh gya dosra lait gya or saans rok lia ye daikh kr shair us ke pass aya or kaan main kahan yahan zubaida apa ke totke nahi chalte
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Sardar: Ghar Ka Apple Pyaz Barabar
Admi:Bhai Ye Muhavra Murgi Par Hai!
Sardar: Pata Hai Yar
Lekin Hum Log Vegiteriyan
Hai
by Pak101.com (few years ago!)
GF-Chand kahan hai? BF-Chand do hai, 1 tum aur
1 upar. After Marriage:Biwi- Chand kaha hai?
Pati-Andhi hai? wo upar kya tera Baap CFL jala k
baitha hai.:-|
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bilu MC ki hotal me- are bhai kab se wait kar raha
hu,
Khana abhi tak nahi aaya?
Mc – sar khana to char din se bana rakha hai bas
garam ho raha hai!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Q:Ladkiya Kabi Khud Pyar Ka Izhar Pehle Q Nhi Krti?
Intresting Jawab:
Taki Break-up Krte Waqt Ye Keh Sake Ki Tum Mere Piche Pade The,Mai Nai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:
Miss Apne Kal Mujhe Call Q Ki Thui
Kya Kaam Tha Mujh Se??
Teacher: Main Ne To Koi Call Nhn Ki
Pathan: To Phir Mere Mobile Pe
Kyun Likha Tha 1 Miss Call!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Kuch log dozak mein bary aram se soay huy thy
Farishta : yaar ye koon log hain?
Daroga : ye sab pakistani hain loadshading ki waja
se garmi ki aadi hain .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nice Comments
For ” LOVE ”
Mohabat Aankh
Se Nahi DiL Se Dekhti Hai (Shakspear)
Jo Bar Bar
Mohabat Krte Hain
Wo Mohabat Krna Nahi Janty
(Ghalib)
Mohabat Wo Kheel Hai Jis Main Aqal Haar Jati Hai
(Hitler)
DiL Ki Hazar
Aankhen Hoti Hain
Magar Wo Mehboob
K Aib Ko Nahi Dekh Sakti
(BULLEY SHAH)
Muhabat mat karna kyun k main bhi muhabat ki wajah se badnaam howi hun
(MUNNI).
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband : Jab mein aache clothes pehenkar bazaar jata hu to sabziwale
sabzi mehngi dete hai. Jab gande kapde pehenkar jata hu to saste.
Wife : Tum katora lekar jaya karo na, free me hi sabzi mil jayegi!
by Pak101.com (few years ago!)