Strange marital problems
Banta: My wife can cook but won't.
Santa. You're lucky. My wife can't cook but does!
by Mazhar Khan (few years ago!) / 989 views
Similar Jokes
Raman: Meri Patni 9 Ghante Se Khamosh Hai
Dr: To Mere Paas Kyo Aaye Ho, World Record Walo Ke Paas Jao.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Station Jany k Kitne Paise logay?
Ricksha Wala: 50
Pathan: 20 Lelo
Ricksha Wala: 20 Main kon Le Ker Jayega.
Pathan: Tum Peeche betho hum le k jayega
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan ne botal me se aik chamch dost ko pila kar pocha meetha hai ki
dost:nai
pathan:is ka matlb hai docter ne joth bola hai k humare beshab me shogar hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Satna’s BV: Janu sawera ho gya jago
Banta’s BV: Chaand dhal gya jago
Singh’s BV: Darling it’s dawn get up
Major Rohail’s BV: OYE! Subha ho gae mera husbnd
ane wala hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Snta Ko Elecrtic Chair P Bitha K Maut Ki Saza Sunai Gai
Jalad-Aakhri Khuahish Kya Hai?
Snta-Mujhe Dar Lag Raha Hai Mera Hath Pakad Le
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi par admi ne apni dulhan ko gulab ka phool dia
dulhan:mujhe ye nai chahye koi sone ki cheez do
admi:ye lo sarhana aur so jao
by Sabir shah (few years ago!)
World’s Best Feeling..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
It Comes When We See A Very Wonderful Question
Paper In Examinations Hall
And We Smile At Each Other
And Say:” Ek Bhi Nahi Aata Yaar…:-D:-D:-):-/
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ajeet: Raabert, in kutton ke saamne yeh Computer laga do aur debugger starrt kar do.
Raabert: Lekin kyoon, baas?
Ajeet: Saale Checkpoint mein atak jayenge.
by Pak101.com (few years ago!)
Lab pe ati hai Dua ban k tamanna meri,
Dil karta he band krwa doon sim tere,
Dor duniya ka tere DAM se ujala hojaye,
Jo mjhe sms na kare Uska rang kala HOjaye….
by Asim Raza (few years ago!)
A sardar was running with his pregnent wife,who was about to deliver, when another sardar asked him, O pernam singh, oye woti nu ais haal vitch le ke kithey puj rya vain, pernam singh replied,assi Pizza hut chaley aan, sunya aa othey free delivery hondi aaa
by Pak101.com (few years ago!)