1 zamana tha k mai Rs 10
father- 1 zamana tha k mai Rs 10 me kirana, saag, dudh, or nashta leke aata tha.
Beta-Ab possible nahi hai Dad Qki ab wahan CCTV camera hota hai
by Pak101.com (few years ago!) / 944 views
Similar Jokes
Mobile Ke Night Plans Ne To Humein,
Bhukha Hi Maar Diya Hai Doston,
Jis Ghar Mein Chori Ke Liye Jaao,
Koi Na Koi Aashiq Jaag Raha Hota Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Girls college k bahar blast ke baad Geo Reporter, Zakhmi LARKI Se:
jab BOMB gira’ to kya Wo 1 dum se Phhata?
Zakhmi LARKI
(Ghussay Se) :
Gee Nahi
Wo Reengta
howa Meray Qareeb Aaya’
Or,
Nihayat Adab Se
Pyaar Se
Or,
Sharma kr
Bola
Baji !!! THAAA !!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Sardar Ne Pathan Ki Beti Ka Rishta Maanga
Pathan Ne Sardar Ko Bohat Mara
Maar Kha Ke Sardar Utha
Kapre Jhaar Ke Bola
Phir Khan Sahab Me Inkaar Samjhu?
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sharabi Bar Se Daaru Pee Kar Bahar Nikla To Use Ek Pandit Mila.
Sharabi Ne Pandit Se Puchha: “Tum Kaun Ho?”
Pandit Bola: “Mein Sadhu Hun, Bhagwan Ki Pooja Karta Hun.”
Sharabi Haste Hue Bola: “Arey
To Main Hi Bhagwan Hun”
Pandit Hairan Hua Aur Bola: “Achha, To Sabit Karke Dikha”
Sharabi Use Apne Sath Bar Mein Le Gaya.
Jaise Hi Dono Andar Guse, Sharabi Ko Dekh Kar Bartender Bola
Bartender: “Hey Bhagwan, Tum Fir Aa Gaye.”
Sharabi Muskurate Hue Pandit Se Bola: “Dekhaa?“
by Pak101.com (few years ago!)
Hitler says, "There isno word like IMPOSSIBLE in my dictionary"
Sardar says: Ab bolne se kya faayda?" Jub kharidi thi tab hi check karna tha na "
by Abdul Basit (few years ago!)
Pathan :
Ye FRIJ kitne ka hai ?
Dukandar :
Hm pathano ko koi cheez nhi bechte.
Pathan after 1 month clean shave or 3 piece suit pehn kr gya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Man Jumpd into Water & Didnt Come Out
Anothr Man Jumpd into Water & Didnt Come Out
A Pathan Scientst Was Watching
& Concluded
“Humans r Soluble in water“
by Pak101.com (few years ago!)
Husband drinking and said: Tum kon ho ?
Biwi: Pagal ho gaye ho kiya?
apni Biwi ko bhee bhoul gaye Kiya?
HUSBAND: Nasha har ‘gham’ bhula deta hay.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Mere Father ka dehant ho gaya akhbaar me Shok Sandesh dena hai
Banta: Aap Hindustan Kesari me de.
isme abhi ek pe ek FREE hai. Aap ke father ke sath aapka free me chhap denge
by Pak101.com (few years ago!)
Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!
by (few years ago!)