Sardar wakeel to mujrim
Murim Sardar Wakeel SE
Mujrim : Koshish karna k mujhe sazai maout na ho .umer quaid bhalle ho jai...
SArdar wakell after case :
Mujrim : case ka kia bna
SArdar wakeeel : buhat mushkil se umer quaid hoi he warna judge to tumhen riha kar rha tha ..
by tanveer hussain (few years ago!) / 866 views
Similar Jokes
Khan Sahab ne bacha aghwa kya or tawan k liye "10 lakh rupe kal subha pull k niche pohncha do" Ka sticker uske piche chipka kar wapis ghar bhej dia.
Dusre din pull k niche gaya 10 lakh mil gaye!
Sath sticker pe likha tha..
"Khuda ka Qasam paise ka gham nai!Gham is bat ka he k khan ne khan ko loota
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek larka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfirend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.
Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?
Dear, sweetu ya jaanu.
Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha “Murgha No.5? Calling”.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari: Baboo 10 Rs. ka sawal hai, chaay (Tea) peenee hai.
Aadmee: Lykin chaay tu 05 Rs. ki aati hai.
Bhikari (sharmatay hoay): Woh meri girl friend bhi saath hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Namaz Parhnay Gaya 0r do Baar Wazoo Kya:
Kisi ne Pucha: Khan Sahab Aapne do Baar Wozoo Kyo kia?
Pathan: Agar ek Toot Gaya to Dosra Kaam Aayega-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Manager: A room with double bed? But sir you are
alone?
Santa: Yes, It is just that I wish to enjoy the
silence from the other bed
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A pathan was dancing in his home.
His wife asked that why is he dancing?
He said that I have taken the syrup (liquid medicine), but forget to shake it….
Now I’m shaking it
by Pak101.com (few years ago!)
Zardari is a honest Man....
.
.
.
.
Is Trha Kehny Sy B Roza Toot Jata Hai
by Abdul Sami (few years ago!)
Husband to wife: Did you have any boyfriend before our marriage?
Wife remained silent for some time…
Husband: mai es khamoshi ko kia samjhon??
Wife: Abhy gin ne tu dey..:)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police : Tumhara Dost Kese Mara
Sardar : Pata Nahi Wo Bola Mere Pet Me Chuhe Kud
Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher to Student : Last Semester you were roaming
with that girl and this semester you are roaming with other.
What you think of yourself?
Boy : Syllabus changed mam.
by Pak101.com (few years ago!)