Gaps between fingers
Do yo know why There is Gaps between Fingers?
No? Bcoz!
Someone will come in your Life,
will Hold your hand & slowly say:
"Le Pakar! GOLD LEAF ka Sutta laga!"
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1165 views
Similar Jokes
Pathan:yara bike q tez kar di?
Sardar:barak fail ho gaia hai
Is pe pehale k acident ho ghar punch jate hain.
Pathan:aur teez kar or tez
by Sabir shah (few years ago!)
Dost :tum har station pe utar k agle station ka ticket kiun lete ho?
Pathan:docter ne lamba safar karne se manh kia hai
by Sabir shah (few years ago!)
Current se Bhi Bara Jhatka,
Insaan Ko Tab Lagta Hai,
Jab Usay Pata Chalay,
K Wo
Baghair Package k
"Mobile Data Net"
Use Ker Raha hai...;-p:0
by lescol (few years ago!)
S:sukoon khatam
h:himat khatam
a:azadi khatam
d:dimag khatam
i:imtehanat shuru
jin ki ho gai bhugat lo aur jin ki nai huwi soch lo,
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher : me jis janwar ka naam lu,
tum sab uski awaaz nikalna....
Teacher :- Dog?
Student :-Bow Bow!
Tcher :- Cat?
Student :- Meow
Tcher- : Lion?
Student :- Aah Aah Aah Aaah..
.
Tcher: kamino mene " LION " kaha h,
Not 'Leone'..! :D
Student : ooo teri :-P
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Apni Biwi K Office Gya.
Biwi Boss Ki Godh Me Bethi Dictation Le Rhi Thi.
Sardar:Chal Begum,
Aesi Jaga Kam Nhi Krna
Jahan Staff KLye Kursi Bhi Na Ho.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Pathan goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead.
The manager comes running and asks him, "Khan Sahab , aap kya kar raheho?"
To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai, "Wash Basin"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Do pagal aik train mein safar kar rahay the pehlay pagal nay doosray pagal say poocha.
Pehla pagal: kia aap lahor jayeingay
Doosra pagal nahi mein Lahore jaonga.
Pehla pagal acha mein samjha aap Lahore jayein gay.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Malik- Aaj Tumne Roti Me Jayada Ghee Laga Diya Hai.
Naukar- Galti Ho Gai Malik.
Lagta Hai Maine Aapko Aapni Roti De Di Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa call to FM Radio I hv found wallet with Rs 15000 of Mr. Shyam
RJ Sir u want to return it
Santa Nahi re I want 2 dedicate a sad song 4 him
by hearthackervsgirls (few years ago!)